حلقه شنا اینتکس طرح رنگین کمان مدل 58202

intex 58202

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • جنس: وینیل
  • قطر: 1.22 CM
  • ضخامت جنس: 0.30 MM
15%
950,000
810,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

حلقه  شنا  بادی  اینتکس  مدل  58202  طرح  رنگین  کمان  یکی  از  جدیدترین  شناور  های  بادی  اینتکس  می  باشد  که  در  سال  2020  طراحی  و  تولید  شده  است  و  توسط  سعید  اینتکس  در  ایران  به  سراسر  کشور  ارسال  و گارانتی  می  شود.

محصولات مرتبط

حلقه شنا اینتکس طرح رنگین کمان مدل 58202 یکی از جدیدترین و زیباترین محصولات بادی تولید شده توسط برند معتبر اینتکس می باشد که از محصولات جدید این شرکت بوده و با بدنه ای زیبا و کیفیت عالی تولید و طراحی شده است. حلقه شنا بادی دستگیره دار رنگی اینتکس از لوازم شنا و تفریحات آبی بزرگسالان بوده که ساعت ها سرگرمی و تفریح را در روز های گرم تابستان برای تمامی افراد به وجود می آورد. این حلقه شنا بادی به گونه ای طراحی شده که دارای بدنه ای با رنگ های مختلف است که بدنه ای دلنشین و جذاب را به ارمغان آورده که با قرار گیری بر روی آب چشم هر بیننده ای را به خود جلب می نماید.

 این حلقه شنا بادی تولید شده از وینیل با رویه طرح چرم بوده که از ضخامت لایه ای بسیار مناسبی بهره می برد و در برابر فشار و ضربه مقاوم بوده و با قرار گیری بر روی سطح آب با دمای مختلف دچار پوسیدگی و افت کیفیت نخواهد شد. این حلقه شنا رنگی زیبا دارای دو دستگیر تعادل نیز بوده که برای قرار گیری با تعادل بیشتر روی این محصول بادی طراحی شده است. لازم به ذکر است بر روی این محصول محفظه باد نیز تعبیه شده که از این طریق و توسط تمامی پمپ های باد (قابل خرید از فروشگاه اینتکس) نیز می توانید اقدام به باد کردن و یا خالی کردن باد کالا پرداخته تا شکل کلی را به خود بگیرد و قابل استفاده شود. این حلقه بادی شنا با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات ذکر شده می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید.

حلقه شنا اینتکس طرح رنگین کمان مدل 58202 یک کالای بسیار جذاب و شیک در رنگبندی دلنشین بوده که توانسته رضایت خاطر تمامی مشتریان را به دست آورد. در همین رابطه باید عنوان کرد که بر روی بدنه این حلقه شنا طراحی و طیف های رنگی زیبایی قرار داشته و همین موضوع سبب شده تا توجه بسیاری از افراد به آن جلب شود. نکته بسیار مهم و حائز اهمیت درباره این محصول بهره مندی از دو عدد دستگیره بر روی این حلقه بادی است که هر فرد با در دست گرفتن این دو دستگیره می تواند به صورت کامل ایمنی خود را بر روی آب حفظ کند و با خیال راحت تعادل فوق العاده ای را روی آب تجربه نماید. همچنین لازم به ذکر است که این کالا برای یک نفر مناسب است و در واقع ظرفیت یک نفره ای دارد که برای افراد بالای 8 سال نیز متناسب و ایده آل خواهد بود. همچنین جنس بدنه و ضخامت لایه ای این حلقه شنا یکی دیگر از نکات مهمی ای است که سبب شده تا این کالا به سادگی آسیب نبیند و دچار مشکلی نشود. لازم به ذکر است این حلقه شنا یک محصول کاملا ایده آل برای تفریحات ایمن آبی و شنا کردن در داخل آب می باشد که برای سنین بزرگسال طراحی و ساخته شده است. این محصول در ابعاد و اندازه های متفاوتی ساخته شده که این مورد یکی از بزرگترین مدل ها جهت استفاده افراد بزرگسال بوده تا آن ها بتوانند از این حلقه شنا بادی دوست داشتنی برای شناور ماندن روی آب، استفاده کنند.   

کارایی و کاربرد بالای حلقه شنا بادی فوق

تنوع در ساخت حلقه های شنا بسیار بالا بوده این محصول یکی از محصولات بادی بسیار دوست داشتنی است که بسیاری از افراد تمایل دارند تا با این نوع از محصولات برای شناور ماندن روی آب استفاده کنند چرا که میتوان با چندین روش مختلف از این کالا استفاده کرد. شما عزیزان می توانید محصول مورد نظرتان را به سادگی در استخرها، سواحل دریا و یا حتی رودخانه ها استفاده کنید اما گفتنی است که رودخانه های پرخروش و یا دریای طوفانی مناسب استفاده از این کالا نبوده و می تواند خطراتی را به دنبال داشته باشد. 

طراحی شکل ظاهری این محصول

این نوع از محصولات همانطور که از نامشان مشخص است به صورت کاملا گرد و دایره ای طراحی شده اند که می توانند به صورت های مختلف مورد استفاده قرار بگیرند. برای مثال یکی از روش های استفاده از این حلقه شنا، نشستن بر ر وی این محصول بادی است و البته دیگر موارد استفاده این است که شما هنگامی که در داخل آب هستید دستان خود را به دور این کالا حلقه کنید و بدین ترتیب بر روی آب شناور باقی بمانید. لازم به ذکر است یکی از رایج ترین روش های استفاده از این حلقه شنا که می تواند ایمنی بیشتری را نسبت به سایر روش ها داشته باشد، رفتن به داخل این حلقه شنا بادی می باشد. 

نحوه راه اندازی و خرید کالا

این حلقه شنا به سادگی راه اندازی شده و در واقع هیچگونه سختی نخواهد داشت، بخصوص اگر که بخواهید برای راه اندازی آن از پمپ های باد استفاده کنید. (لازم به ذکر است شما عزیزان می توانید با توجه به نیاز خود پمپ باد دستی یا برقی را به صورت جداگانه و از طریق شرکت اینتکس خریداری کنید) شما می توانید برای اینکه در انرزی و زمان خود صرفه جویی کنید از این پمپ های باد استفاده نمایید. در آخر باید گفت که اگر تمایل به خرید این محصول بادی با کیفیت و مقاوم دارید می توانید آن را به راحتی از طریق سایت نمایندگی اینتکس انتخاب و ثبت سفارش کرده و در کمترین زمان ممکن درب منزل خود به همراه ضمانت نامه معتبر شرکت تحویل بگیرید.    

برند
INTEX
جنس
وینیل
قطر
1.22 CM
ضخامت جنس
0.30 MM
تعداد دریچه باد
2 عدد
تحمل وزن
100 KG
وزن بسته بندی
1.38 KG
پمپ باد
ندارد
مناسب برای
9 سال به بالا
سایر ویژگی ها
دارای دستگیره تعادل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...