حلقه شنا بادی آبی بست وی bestway 36022

Bestway 36022

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: bestway
  • قطر: 51 CM
  • جنس: وینیل
  • ضخامت جنس: 0.18 MM
36%
196,000
126,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

حلقه شنا بادی آبی بست وی bestway 36022 جدید ترین محصول ارائه شده از شرکت بست وی است که اورجینال و اصل بوده و توانسته به راحتی توجه مخاطب را به خود جلب کند. این محصول بدنه ای به رنگ آبی دارد که اغلب کودکان پسر را مجذوب خود می سازد و در نتیجه برای این افراد طراحی و تولید شده است. به همین خاطر است که محصول پر فروش و منحصر به فرد بوده است و می توان آن را با قیمت مناسب خریداری کرد. چنین وسیله کاربردی جزو محصولات ضروری و پر کاربرد به حساب می آید که می تواند برای کسانی که به گردش و مسافرت در مکان های آبی می روند استفاده شود. این افراد می بایست برای کودکان خود وسایل مورد نیاز جهت تفریحات آبی را مهیا سازند. بهترین محصولی که در این زمینه مورد استفاده قرار می گیرد حلقه شنا بادی می باشد که موقعیت کودکان را در شرایط خوب قرار می دهد و می تواند به جهت راحتی آن ها مورد استفاده قرار گیرد.

حلقه شنا بادی آبی بست وی bestway 36022 | سعید اینتکس

بدنه محصول با کیفیت و با دوام است و ضخامت زیادی دارد. از آن جایی که بدنه شفاف و یک رنگ است زیبایی خاصی نصیب آن شده است که در عین سادگی می تواند نظر افراد را به خود جلب کند. مواد اولیه در ساخت این محصول سازگار با پوست کودکان است و در واقع می تواند محصولی مناسب افراد را تولید کند. از این رو شرایط برای بهره مندی کودکان مهیا است تا با داشتن آن به داخل آب فرو نروند و بتوانند تعادل لازم را داشته باشند. به همین خاطر است که افراد خرید آن را انجام می دهند و برای کودکان بهترین موقعیت در فضای آبی را مهیا می سازند تا تفریحات آبی و مهیج با داشتن ایمنی کامل و کافی داشته باشند. خرید حلقه شنا بادی آبی بست وی bestway 36022 با کیفیت بالا و قیمت مناسب تنها از سایت فروشگاه سعید اینتکس امکان پذیر است.

خرید حلقه شنا بادی آبی بست وی مدل bestway 36022 | سعید اینتکس

برند
bestway
قطر
51 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.18 MM
تعداد دریچه باد
1 عدد
برچسب تعمیرات
ندارد
تحمل وزن
-
وزن بسته بندی
0.2 KG
پمپ باد
ندارد
مناسب برای
3-6 سال
سایر ویژگی ها
.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...