حلقه شنا بادی اینتکس مدل 58260

intex 58260

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 51 CM
  • عرض: 51 CM
  • ارتفاع: 10
71,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

حلقه شنای بادی کودک با کد 58260 یا حلقه بادی کودک طرح مک کویین وسیله ای ایمن برای تفریحات آبی از نمایندگی سعید اینتکس

حلقه شنا کودک با کد 58260 بعنوان حلقه شنای کودک با طرح مک کویین نیز در بین محصولات بادی اینتکس شناخته می شود.
حلقه یا تیوپ شنا یک وسیله ی کمکی برای آموزش شنای کودکان می باشد و زمانیکه از این تجهیزات جانبی در محیط هایی نظیر استخر استفاده می نمایید تا حدودی تفریح کودکان را می توانید ایمن کنید.
طرح ماشین مک کویین زیبایی خاصی به این محصول بخشیده و کودکان هنگام استفاده از آن احساس خوبی را خواهند داشت.
در نظر داشته باشید حلقه شنای بادی 58260 برای رده سنی 3_6 سال ساخته شده.


حلقه شنا بادی اینتکس مدل 58260 یکی از جذاب ترین حلقه های شنا بادی برای استفاده کودکان در رده سنی مختلف بوده و با ظاهری برگرفته از انیمیشن ماشین در سال جدید روانه بازار شده است. از این محصول در آب های کم عمق و آرام همانند استخرها نیز می توان استفاده کرده که در نهایت ایمنی سلامت کودک شما را تامین خواهد کرد. توجه داشته باشید که از این محصول در فضای باز نیز می توانید به راحتی بهره برداری نمایید. این کالا جنس بدنه ای از نوع پلاستیک پی وی سی با رویه طرح چرم درجه یک و ضد پوسیدگی داشته که به وسیله کوچکترین پمپ های باد محصولات بادی( قابل خرید از طریق فروشگاه اینتکس ) نیز قابل راه اندازی و استفاده خواهد بود. همچنین این نوع ساختار بدنه در صورت تماس با دماهای مختلف آب و قرار گرفتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید، دچار هیچگونه آسیبی نخواهد شد. این محصول دارای ارگونومی ساخت بدنه ای گرد بوده که سطح حلقه ان در میانه محصول کاملا قابل رویت است.

حلقه شنا بادی اینتکس مدل 58260

شرکت اینتکس بدنه این حلقه شنا را از مرغوب ترین و بهترین نوع وینیل با ساختاری مقاوم و نرم تولید کرده و همچنین کف این کالا از نوع وینیل دولایه بوده زیرا که این بخش همواره با سطح آب در تماس بوده و وزن های بالا را نیز به راحتی تحمل خواهد کرد و شما عزیزان می توانید از این محصول به راحتی در تمامی محیط های سرپوشیده و باز استفاده نمایید. لازم به ذکر است این کالا برای راه اندازی و استفاده، نیاز داشته ابتدا از بسته بندی خارج شده سپس در یک محیط صاف باز شود و سپس با استفاده از یک پمپ باد مخصوص لوازم بادی و دریچه تعبیه شده بر روی بدنه اقدام به باد کردن آن نمایید. این کالا یک محصول استثنایی و ویژه برای استفاده در آب های آرام بوده و ساختاری استاندارد و جذاب داشته که با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این محصول را خریداری نمایید.

برند
INTEX
طول
51 CM
عرض
51 CM
ارتفاع
10
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.20 MM
برچسب تعمیرات
ندارد
وزن بسته بندی
0.125 KG
مناسب برای
3-6 سال

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...