حلقه شنا بادی اینتکس مدل 68209

intex 68209

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • جنس: وینیل
  • قطر: 1.22 CM
  • ضخامت جنس: 0.35 MM
15%
386,000
330,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تیوب  بادی  و  یا  حلقه  بادی  شنا  برند  اینتکس  طرح  جدید  بنام  ریوررات  و  برای  9  سال  به  بالا  توصیه  شده  است.  این  حلقه  شنا  با  کمترین  قیمت  به  سراسر  کشور  ارسال  خواهد  شد.

محصولات مرتبط

حلقه شنا بادی اینتکس مدل 68209 یکی از حلقه های بادی مخصوص تفریحات آبی و همچنین نجات غریق برای سنین کودکان بوده که ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم می باشد. محصولی با طراحی گرد که هنگام استفاده بر روی آب تعادل لازم را ایجاد خواهد کرد. این کالا تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که نمونه ای از محصولات محبوب و مطرح است که روانه بازارهای جهانی شده و شما امروزه می توانید این محصول زیبا را از نمایندگی اینتکس خریداری کرده و روز زیبایی را برای خود و یا کودکانتان بسازید. لازم به ذکر است در تمامی بخش دیواره ها و رویه محصول از جنس پی وی سی درجه یک و مقاوم  شفاف استفاده شده که شما شاهد طول عمر بالایی از آن باشید. این محصول در برابر تماس مستقیم با دماهای مختلف آب و همچنین تغییرات شرایط جوی اب و هوایی کاملا مقاوم است و به همین دلیل امکان استفاده در فضاهای باز را نیز دارد.

 البته باید توجه داشته باشید که حتی تماس مستقیم بدنه محصول با نور خورشید تاثیری بر کیفیت آن نخواهد داشت. جنس بدنه در نظر گرفته برای این محصول امکانی ایجاد می کند تا در صورت بروز آسیب بتوانید اقدام به ترمیم آن نمایید. این محصول دارای ساختار و طراحی گرد بوده که طول و عرض آن در حدود 122 سانتی متر است که این ابعاد برای استفاده یک نفر کاملا ایده ال و مناسب می باشد و همچنین این کالا ارتفاع استانداردی داشته و به همین سبب در صورت استفاده از غوطه ور شدن در سطح آب جلوگیری کرده و کاملا شناور بر روی آب باقی می ماند. از جمله قابلیت های محصول امکان حمل آسان آن نیز بوده که با توجه به وزن بدنه ناچیز آن به سهولت صورت می پذیرد. جهت سفارش این کالا می توانید به نمایندگی اینتکس مراجعه کنید.

برند
INTEX
جنس
وینیل
قطر
1.22 CM
ضخامت جنس
0.35 MM
تعداد دریچه باد
1 عدد
تحمل وزن
100 KG
وزن بسته بندی
1.38 KG
پمپ باد
ندارد
مناسب برای
9 سال به بالا

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...