حلقه شنا بادی دونات قهوه ای bestway 36118

Bestway 36118

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: bestway
  • قطر: 1.07 CM
  • جنس: وینیل
  • ضخامت جنس: 0.19 MM
26%
596,000
446,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

حلقه شنا بادی دونات قهوه ای bestway 36118 پر فروش ترین محصولی است که می توان نسبت به داشتن آن اقدام کرد تا شرایط خوبی را برای اعضای خانواده خود رقم زد. این محصول به جهت بهره مندی از فضاهایی که دارای آب های آرام می باشند ساخته شده است و در عمق بالا سبب ایجاد تعادل در افراد می شود. تا به داخل آب فرو نروند و بتوانند بر روی سطح آب به بهترین شکل حضور پیدا کنند. این محصول بادی مزیت های زیادی دارد که با در نظر گرفتن آن به راحتی می توان خرید آن را انجام داد و جزو ضروری ترین محصولات بادی برای تفریحات آبی قرار داد. برای معرفی ظاهری محصول می توان به یک بدنه گرد و توخالی اشاره کرد که فضای داخلی بدنه از باد پر شده است و بنابراین وزن کمی دارد و بر روی سطح آب حالت بی وزنی به خود گرفته است. در نتیجه روی آب می ماند و سبب قرار گیری افراد بر روی آب نیز می شود.

حلقه شنا بادی دونات قهوه ای bestway 36118 | سعید اینتکس

در واقع این محصول مانند تکیه گاه عمل می کند که باعث جلوگیری از فرو رفتن به داخل آب  های عمیق می شود و می تواند لذت داشتن تفریحات آبی ایمن و استاندارد را به افراد ببخشد. ظاهر محصول طرحی از دونات می باشد که رنگ آن نیز قهوه ای بوده است. این رنگبندی محصولی اسپرت را ایجاد کرده است تا به راحتی بتوان آن را مورد استفاده افراد بزرگسال در نظر گرفت و مدت زمان طولانی از وجود آن بهره مند شد. از نظر کیفیت نیز بدنه در درجه بالایی از مرغوبیت قرار گرفته است و ضخامت زیادی دارد. در نتیجه در برابر نفوذ آب و رطوبت در امان است و غیر قابل نفوذ می باشد. چنانچه تمایل به داشتن حلقه شنا بادی دونات قهوه ای bestway 36118 دارید و قصد خرید آن را پیدا کرده اید می توانید به نمایندگی اینتکس مراجعه کرده و خرید خود را ثبت نمایید.

خرید حلقه شنا بادی دونات قهوه ای مدل bestway 36118 | سعید اینتکس

برند
bestway
قطر
1.07 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.19 MM
تعداد دریچه باد
1 عدد
برچسب تعمیرات
ندارد
تحمل وزن
-
وزن بسته بندی
0.9 KG
پمپ باد
ندارد
مناسب برای
12 سال به بالا
سایر ویژگی ها
.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...