حلقه شنا بادی سبز رنگ بست وی bestway 36022

bestway 36022

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
64,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

حلقه شنا بادی سبز رنگ بست وی bestway 36022 محصولی با ابعاد و اندازه کوچک است که برای کودکان طراحی و تولید شده است و می توان نسبت به داشتن آن اقدام نمود. بدنه قطر کمی دارد و می تواند برای کودکان در رده سنی 3 تا 6 سال مورد استفاده قرار گیرد و از بدنه ای شفاف و تک رنگ برخوردار است. رویه آن طرح خاص ندارد و از ساده ترین ساختار برخوردار می باشد. به همین خاطر می توان آن را در تمامی گردش ها و مسافرت های خود به همراه داشت و از وجود آن بهره مند شد. بدنه ساده و جذاب این محصول به رنگ سبز می باشد تا برای کسانی که به این رنگ علاقه دارند مورد استفاده قرار گیرد و به آن ها در قرار گیری در محیط های آبی کمک کند. دریچه ای برای پر کردن باد در داخل بدنه وجود دارد که کمک به راه اندازی آسان و سریع محصول می کند.

 از این رو با داشتن یک پمپ باد دستی می توان بدنه محصول را به راحتی و در کم ترین زمان باد کرد و مورد استفاده کودکان قرار داد. کودکان در این رده سنی تنها می توانند در محیط استخر به تفریحات آبی مشغول باشند که زیر نظر والدین است و والدین آن ها ایمنی ان ها را مهیا می سازند. از این رو حلقه شنا بادی برای بهره مندی از محیط های آبی برای رده سنی کودک ساخته شده است که می توان در کنار والدین در محیط استخر به آبتنی و آب بازی مشغول شد و از شرایط لذت برد. حلقه شنا بادی سبز رنگ بست وی bestway 36022 کیفیت بالایی دارد و ضخامت زیادی شامل آن شده است. در نتیجه می توان با خیالی آسوده خرید آن را انجام داد و از آن لذت برد. کسانی که محصول را برای کودکان خود خریداری می کنند می توانند از طریق مراجعه به فروشگاه اینتکس اقدام نمایند.

 نوع تفریحی
 طول 69 سانتی متر
 عرض 69 سانتی متر
 ارتفاع16سانتی متر
 جنس بدنه وینیل شفاف
 وزن 100 گرم
 سازنده بست وی
 پمپ  
 نوع پمپ -
 سایر ویژگی هامناسب کودکان 6-3 سال
رنگ زرد سبز آبی
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...