حلقه شنا بادی عروسکی بست وی bestway 36158

Bestway 36158

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: Bestway
  • طول: 1.13 CM
  • عرض: 1.09 CM
  • جنس: وینیل
31%
646,000
446,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

حلقه شنا بادی عروسکی بست وی bestway 36158 جذابیت زیادی دارد و برای رده سنی ده سال به بالا ساخته شده است. در طراحی این محصول همواره تمام مواردی به کار رفته است که برای استفاده یک فرد در این سن لازم می باشد. ابعاد و اندازه حلقه شنا بادی نیز به گونه ای است که به راحتی توسط افراد استفاده می گردد و می تواند بهترین لحظات را برای آن ها فراهم سازد. با توجه به خصوصیات منحصر به فردی که در این محصول ایجاد شده است فروش بالایی درد که نشان دهنده محبوبیت زیاد آن می باشد. در بخشی از محصول سر عروسکی بادی قرار دارد که جذابیت آن را دو چندان کرده است. این عروسک بادی زیبایی زیادی از خود نشان می دهد و می تواند به عنوان یک تکیه گاه ایمن و استوار مورد استفاده قرار گیرد. از این رو علاقه مندان می توانند با خیالی آسوده این محصول بی نظیر را سفارش داده و نسبت به خرید آن اقدام نمایند.

 چنین محصولی کمک می کند افراد بر روی سطح آب تعادل داشته باشند و به داخل آن فرو نروند. در نتیجه ایمنی آن ها را نیز ایجاد می کند و می تواند برای آن دسته از افراد که قادر به قرار گیری در داخل آب نیستند مورد استفاده قرار گیرد. خرید حلقه شنا بادی عروسکی بست وی bestway 36158 به افراد کمک می کند که با قیمت مناسب بهترین و پر مزیت ترین محصول را داشته باشند و از وجود آن بهره مند گردند. این وسیله کاربردی و جذاب می تواند به همراه افراد در مسافرت و گردش قرار گیرد و توسط آن ها استفاده گردد. در نتیجه راحتی حمل و نقل و جا به جایی را دارد و می تواند به منظور استفاده طولانی مدت در تفریحات آبی مورد استفاده قرار گیرد. خرید حلقه شنا بادی با برند بست وی از فروشگاه اینتکس و نمایندگی های مجاز آن در سراسر کشور انجام می شود.

برند
Bestway
طول
1.13 CM
عرض
1.09 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.19 MM
تعداد دریچه باد
1 عدد
برچسب تعمیرات
ندارد
تحمل وزن
-
وزن بسته بندی
1 KG
پمپ باد
ندارد
مناسب برای
10 سال به بالا
سایر ویژگی ها
.
ساغر محمدیان فر

سلام واقعا خیلی عالی بود. من دو تا خریدم هم بزرگسال و بچه ها استفاده کردیم مرسی از سعید اینتکس بابت تخفیف خوب و جنس با کیفیتش

245 روز پیش ارسال پاسخ
مدیر سایت

با تشکر از انتخاب شما ساغر عزیز

244 روز پیش ارسال پاسخ
محسن

واقعا ممنون از مجموعه سعید اینتکس بابت تخفیف خوبشون
ارسال سریع
کیفیت عالی
برخورد با مشتری عالی

243 روز پیش ارسال پاسخ
مدیر سایت

افتخار ما صداقت ما و انتخاب ما توسط شماست

242 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...