حلقه شنا بادی کودک صورتی bestway 36022

bestway 36022

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
166,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

حلقه شنا بادی کودک صورتی bestway 36022 بهترین محصولی است که می توان به وسیله آن اسباب تفریحات آبی کودکان را مهیا کرد و به راحتی مورد استفاده قرار داد. به دلیل سبک بودن بدنه و امکان راه اندازی آسان محصول به همراه افراد قرار می گیرد و می تواند در مسافرت و گردش به مکان هایی که دارای آب های آرام می باشد استفاده شود. کودکان در سنین پایین با داشتن این محصول می توانند ایمنی کافی را داشته باشند و به همراه والدین خود در محیط های آبی تفریحات آبی داشته باشند. از این رو برترین نمونه از وسایل بادی است که مورد توجه و علاقه افراد قرار گرفته است و می توان نسبت به داشتن آن اقدام نمود. حلقه شنا بادی سبب ایجاد تعادل در کودکان می شود و مانع از فرو رفتن آن ها به داخل آب می گردد. در نتیجه به منظور داشتن ایمنی کافی برای کودکان مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند لذت داشتن تفریحات آبی و مهیج را به افراد ببخشد.

 سازگاری بدنه با کودکان و استفاده از آن در طی مدت زمان طولانی سبب جلب مخاطب شده است و می تواند برای آن ها جذاب باشد. در نتیجه خرید حلقه شنا بادی به تمامی افراد توصیه می شود تا کودکان را شگفت زده کنند و یا به عنوان یک هدیه با ارزش در روز های خاص به آن ها هدیه داده شود. این محصول بی نظیر به راحتی جمع آوری شده و در مکانی مناسب نگه داری می شود تا در موقع لزوم مجدد به راه اندازی آن اقدام گردد و مورد استفاده افراد قرار گیرد. کسانی که تمایل و قصد خرید حلقه شنا بادی کودک صورتی bestway 36022 را دارند می توانند به دلیل صورتی بودن بدنه آن را برای کودکان دختر خریداری کنند. برای خرید آن نیز تنها می توان به نمایندگی اینتکس مراجعه کرد تا محصولی اصل و اورجینال به دست آید.

 نوع تفریحی
 طول 69 سانتی متر
 عرض 69 سانتی متر
 ارتفاع16سانتی متر
 جنس بدنه وینیل شفاف
 وزن 100 گرم
 سازنده بست وی
 پمپ  
 نوع پمپ -
 سایر ویژگی هامناسب کودکان 6-3 سال
رنگ زرد سبز آبی
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...