حلقه شنا بادی کودک طرح میکی موس bestway 91040

Bestway 91040

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: bestway
  • قطر: 56 CM
  • جنس: وینیل
  • ضخامت جنس: 0.19 MM
31%
346,000
241,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

حلقه شنا بادی کودک طرح میکی موس bestway 91040 جدید ترین محصول ارائه شده از شرکت بست وی است که بدنه ای جذاب و زیبا دارد و با طراحی فانتزی که دارد می تواند به جهت بهره مندی افراد از موقعیت دلخواه استفاده شود. این محصول خصوصیات منحصر به فرد دارد تا بیش تر مناسب استفاده کودکان باشد. از سوی دیگر به دلیل داشتن طراحی فانتزی و رنگ بدنه که صورتی است مورد توجه کودکان دختر قرار می گیرد و برای آن ها خریداری می شود. چنانچه به دنبال خرید یک هدیه با ارزش می باشید که مناسب کودکان دختر باشد می توانید حلقه شنا بادی کودک طرح میکی موس bestway 91040 را خریداری کرده و افراد را شگفت زده و خوشحال نمایید. با داشتن این محصول ایمنی کودکان در محیط های آبی مهیا می شود و می توانند بدون مشکل از آن استفاده کرده و از داشتن آن لذت ببرند.

 حلقه شنا بادی برای آموزش شنا به کودکان مناسب است همچنین می تواند برای ایجاد تعادل بر روی سطح آب های آرام مورد استفاده قرار گیرد. در هر حالت این محصول منحصر به فرد می تواند لذت داشتن تفریحات آبی را به کودکان ببخشد و برای آن ها بهترین گزینه به حساب بیاید که اورجینال و اصل می باشد و با قیمت مناسب نیز به فروش می رسد. جنس بدنه از باکیفیت ترین وینیل طرح دار بوده است که سازگاری زیادی از خود نشان می دهد. به طوری که برای پوست کودکان هیچ گونه مشکلی را ایجاد نخواهد کرد و در نتیجه سازگار با آن ها می باشد. وزن بدنه کم و سبک است تا کودکان به راحتی از آن استفاده کنند و به آسانی نیز بتوان آن را با خود در زمان های مختلف به همراه داشت. کسانی که قصد خرید حلقه شنا بادی کودک طرح میکی موس bestway 91040 را دارند می توانند به نمایندگی اینتکس مراجعه کنند و با قیمت مناسب محصول را سفارش دهند.

برند
bestway
قطر
56 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.19 MM
تعداد دریچه باد
1 عدد
برچسب تعمیرات
ندارد
تحمل وزن
-
وزن بسته بندی
0.1 KG
پمپ باد
ندارد
مناسب برای
10 سال
سایر ویژگی ها
.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...