حلقه شنا بادی گلدار بست وی bestway 36237

Bestway 36237

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: bestway
  • قطر: 1.19 CM
  • جنس: وینیل
  • ضخامت جنس: 0.19 MM
15%
756,000
650,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

حلقه شنا بادی گلدار بست وی bestway 36237 شرایط خوبی برای داشتن بهترین تفریحات آبی برای افراد ایجاد می کند و می تواند به جهت داشتن راحتی زیاد و وزن کم جزو پر فروش ترین محصولات بادی برای داشتن تفریحات آبی باشد. محصول مورد نظر برای استفاده بزرگسال طراحی و تولید شده است و بر روی آن طرح های زیبا و جذاب چاپ شده است. طرح رویه این محصول گل های بزرگی است که رنگ های شادی دارند و می توانند توجه تمامی علاقه مندان به داشتن تفریحات آبی را جلب کند. از این رو کسانی که به سمت داشتن این نمونه از محصولات بادی کشیده می شوند همواره می توانند محصولی مطابق با سلیقه خود را خریداری کنند و یا این که محصول را برای هدیه دادن به افراد دیگر خریداری نمایند. قطر محصول بزرگ است تا بزرگسالان برای استفاده از آن دچار مشکل نشوند و بتوانند آسوده خاطر بر روی سطح آب های آرام قرار گرفته و به داخل آن فرو نروند.

 در نتیجه ضروری ترین محصول بادی است که برای افرادی مورد استفاده قرار می گیرد که قادر به داشتن تعادل در محیط های آبی نیستند و به ورزش شنا مهارت ندارند. در نتیجه تعادل خود را از دست می دهند و ممکن است برای آن ها خطرناک باشد. در نتیجه لازم و ضروری بوده و فروش بالایی دارد. حلقه شنا بادی گلدار بست وی bestway 36237 به دلیل داشتن طرح زیبا و جذاب می تواند توجه عده زیادی از افراد را به خود جلب کند و موجب رضایت مخاطب شود. در نتیجه افراد زیادی به سمت خرید حلقه شنا بادی با طراحی زیبا کشیده می شوند و آن را برای استفاده در تمامی تفریحات آبی خود در محیط های آبی در نظر بگیرند. به جهت خرید آسان محصول مورد نظر به فروشگاه محصولات بادی اینتکس مراجعه کنید و محصول را از دسته بندی حلقه شنا بادی سفارش دهید.

برند
bestway
قطر
1.19 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.19 MM
تعداد دریچه باد
1 عدد
برچسب تعمیرات
ندارد
تحمل وزن
-
وزن بسته بندی
0.9 KG
پمپ باد
ندارد
مناسب برای
12 سال به بالا
سایر ویژگی ها
.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...