تیوپ بادی اینتکس طرح دونات مدل 56265

intex 56265

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • قطر: 107 CM
  • جنس: وینیل
  • ضخامت جنس: 0.25 MM
26%
650,000
485,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

حلقه بادی شنا اینتکس تیوپ بادی بزرگسال تیوپ بادی کودک تیوپ بادی استخر تیوپ بادی مخصوص بیمار خرید تیوب بادی قیمت عمده تیوپ شنا intex با بیشترین تنوع در ایران در سایت سعید اینتکس با قیمت بروز و ارسال به سراسر کشور می باشد.

محصولات مرتبط

تیوپ بادی طرح دونات اینتکس یکی از جذاب ترین حلقه های بادی اینتکس است که می توانید آن را با قیمت ارزان از این فروشگاه تهیه کنید. این تیوپ بادی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. به لطف بزرگ بودن سایز این حلقه بادی شنا، می توان آن را به عنوان یک تیوپ شنا بزرگسالان نیز شناخت. بنابراین، این تیوب بادی شنا از هر نظر باکیفیت بوده و ظاهر آن نیز شما را شگفت زده می کند. 

تیوپ شنا ارزان کودک طرح دونات

تیوپ شنا ارزان کودک طرح دونات

تیوپ بادی طرح دونات اینتکس؛ بهترین تیوپ برای کودکان و بزرگسالان 

تیوپ بادی طرح دونات اینتکس یکی از جذاب ترین تیوپ های شنا برای بزرگسالان و کودکان است. این حلقه بادی شنا با قطر 107 سانتی متر تولید شده است. بنابراین، هم بزرگسالان و هم کودکان بالای 9 سال می توانند از این تیوپ بادی جذاب برای شنا کردن روی استخرهای کوچک و بزرگ استفاده کنند. البته حداکثر وزن قابل تحمل توسط این حلقه بادی، 80 کیلوگرم می باشد. بنابراین، افرادی که بیشتر از این وزن دارند، باید از حلقه های بادی دیگر استفاده کنند. 

حلقه بادی شنا اینتکس طرح دونات، ظاهر بسیار جذابی دارد. بدنه این تیوپ با رنگ صورتی طراحی شده است که مناسب دختر خانم های خوش سلیقه می باشد. روی این حلقه بادی یک طراحی خاص از شکلات سفید و شکلات های تکه ای کوچک وجود دارند که زیبایی آن را چندین برابر کرده اند. این دونات به شکل گاز زده طراحی شده است تا جذابیت بیشتری داشته باشد.

جنس بدنه این حلقه بادی شنا از وینیل است. بنابراین، مقاومت این محصول بسیار بالاست و به راحتی دچار خرابی نمی شود. حتی می توانید تا چندین سال از این تیوپ شنا استفاده کنید و از آن لذت ببرید. به کار رفتن جنس مرغوب در این تیوپ، ایمنی آن را بالا برده است. بنابراین، می توانید برای کودکانی که هنوز در شنا کردن حرفه ای هستند نیز از این تیوپ بادی استفاده کنید. 

یک عدد دریچه باد برای این تیوپ بادی در نظر گرفته شده است که می توانید از طریق آن با دستگاه پمپ، این تیوپ را باد کنید. تیوپ بادی طرح دونات اینتکس برای غریق نجاتان حرفه ای به ویژه در استخر کودکان نیز مناسب است. چرا که می توان به راحتی روی این تیوپ قرار گرفت و روی موج های آرام استخر حرکت کرد. زیبایی این دونات در کنار کیفیت بالای آن، ارزش خریدش را بسیار بالا برده است. پس اگر می خواهید یک حلقه بادی شنا خاص داشته باشید، این محصول گزینه خوبی برای شماست. 

خرید اینترنتی حلقه بادی طرح دونات اینتکس

برند اینتکس یکی از برندهای معروف جهانی است که در حوزه تولید انواع لوازم بادی فعالیت می کند. حلقه بادی شنا طرح دونات اینتکس یکی از جذاب ترین حلقه های بادی اینتکس است. اگر به دنبال خرید تیوب شنا ارزان کودک هستید، می توانید این حلقه بادی را انتخاب کنید. اما در نظر داشته باشید که اصل و باکیفیت بودن این تیوپ ها بستگی به نوع فروشگاهی که انتخاب می کنید دارد. بنابراین، سعی کنید که از یک فروشگاه معتبر برای خرید اینترنتی حلقه بادی دونات اینتکس کمک بگیرید. سعید اینتکس بهترین مرکز فروش این حلقه های بادی است که می توانید این محصول را با ضمانت کیفیت و اصالت کالا از آن خریداری نمایید. 

قیمت حلقه بادی شنا اینتکس طرح دونات

قیمت حلقه بادی شنا اینتکس طرح دونات

قیمت حلقه بادی شنا اینتکس طرح دونات

قیمت قیمت حلقه بادی و یا تیوپ بادی شنا طرح دونات بر اساس کیفیت و مقاوم بودن این حلقه بادی بسیار مناسب است. در صورت نیاز به اطلاع از قیمت روز این حلقه بادی، می توانید به سایت سعید اینتکس مراجعه کنید و پس از مشاهده قیمت خرید خود را نهایی نمایید.

برند
INTEX
قطر
107 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.25 MM
تعداد دریچه باد
1 عدد
برچسب تعمیرات
دارد
تحمل وزن
80 KG
وزن بسته بندی
0.58 KG
پمپ باد
ندارد
مناسب برای
9 سال به بالا
سایر ویژگی ها
.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...