خانه بادی اینتکس مدل 48635

intex 48635

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 124 KG
  • عرض: 109 CM
  • ارتفاع: 122 CM
15%
1,350,000
1,150,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کلبه  بادی  اینتکس  طرح  پرنسس  برند  اینتکس  با  کد  کالای  48635  محصولی  جدید  و  با  کیفیت  با  طراحی  خاص  کودکانه  از  نمایندگی  سعید  اینتکس  با  کارت  گارانتی  واقعی  می  باشد.

محصولات مرتبط

خانه بادی اینتکس مدل 48635 از سری چادر های بازی جدید و دخترانه تولید شده توسط برند اینتکس می باشد که به تازگی تولید شده است. چادر بازی دو تکه کودک این روز ها به عنوان یک وسیله بازی بسیار شاد و مهیج برای تمام کودکان می باشد که با استفاده از آن کودک شما می تواند ساعت های طولانی خودش را سرگرم نگه دارد. لازم به ذکر است با بیشتر شدن تولید چادر بازی، تولیدکنندگان چادر بازی کودک بر روی طراحی آن تمرکز کرده اند. طراحی این چادر بازی بسیار خاص و ویژه است که به راحتی می تواند نظر هر کودکی را نسبت به خودش جلب کند. همانطور که می دانید یکی از مواردی که در خرید، استفاده از این محصول بسیار اهمیت داشته و مهم می باشد جنس بدنه این چادر بازی است. چرا که در همین خصوص باید عنوان کرد که رویه اصلی این چادر بازی از جنس پارچه شمعی برزنتی ساخته شده و همچنین پایه های این محصول هم از نوع فایبرگلاس بوده که بسیار با کیفیت و با دوام می باشد.

 علاوه بر تمامی این موارد، کف این چادر بازی نیز به صورت تک لایه طراحی و تولید شده است. این چادر بازی به رنگ صورتی و سفید و رنگ های شاد بچه گانه طراحی شده و همچنین دارای یک مبل بادی و زیر پایه ست چادر بادی کودک است که برای کودکان و بخصوص دختران، جذاب و سرگرم کننده می باشد. نکته حائز اهمیت درباره این کالا طراحی دو تیکه آن بوده چرا که قابلیت جدا سازی دو قسمت بدنه از یکدیگر را داشته که فضای خانه کودک را بزرگتر نشان می دهد. همچنین بر روی قسمت های بیرونی چادر نیز طرح های زیبا کودکانه و در داخل چادر نیز طرح های زیبا وجود داشته و در دو قسمت بدنه چادر دو عدد پنجره قرار دارد. جهت سفارش این کالا به همراه ضمانت نامه معتبر می توانید به شرکتاینتکس مراجعه کنید. 

برند
INTEX
طول
124 KG
عرض
109 CM
ارتفاع
122 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.25 MM
وزن بسته بندی
6 KG
مناسب برای
2-6 سال
برچسب تعمیرات
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...