دروازه بادی اینتکس مدل 58507

intex 58507

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
28%
646,000
471,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

دروازه بادی اینتکس یک وسیله ی بادی جهت تفریح و بازی کودکان از فروشگاه سعیداینتکس بهمراه کارت گارانتی

محصولات مرتبط

دروازه بادی اینتکس کد 58507 وسیله ای مناسب برای استفاده بر روی زمین و یا استفاده بر روی آب بوده که دارای یک توپ بادی سفید رنگ ، یک دروازه بادی و 2 عدد کیسه نگهدارنده می باشد. کلیه ی این مجموعه در یک بسته بندی مناسب قرار گرفته و در نظر داشته باشید در هر کارتن فقط یک عدد دروازه تعبیه شده. مجموعه ساخته شده از جنس وینیل ضخیم بوده و دارای مقاومت مناسبی می باشد. همواره از این وسیله می توانید برای ورزش هایی نظیر واترپلو استفاده کرده و نهایت لذت و شادی را تجربه نمایید. درون بسته بندی 2 عدد کیسه از جنس وینیل تعبیه شده و در مواقعی که قصد استفاده از دروازه بادی را درون آب دارید، می توانید با استفاده از این کیسه ها مقداری وزنه به دروازه اضاف کنید تا تعادل  بهتری بر روی آب داشته باشد. جهت حفظ ایمنی و طول عمر این محصول پیشنهاد می شود محصول را با پمپ باد های مخصوص اینتکس و مشابه آن باد نمایید و از باد زدن آن بوسیله کمپرسورهای هوا با فشار زیاد جدا خودداری فرمایید.


دروازه بادی اینتکس مدل 58507 یکی از محصولات جدید و بسیار زیبای شرکت اینتکس می باشد. این محصول در سال جدید در بازار عرضه شد که وسیله بسیار مناسبی برای بازی و سرگرمی تمامی کودکان است. شایان ذکر است این دروازه بادی کودک یکی از جذاب ترین محصولات بادی برای بازی کودک و نوجوان بوده که بیشتر مورد توجه کودکان پسر می باشد چرا که آن ها یک بازی دوستانه و جمعی را با یکدیگر تجربه می نمایند.

لازم به ذکر است این محصول بادی کاملا ایمن و بی خطر است و مشابه دروازه فوتبال واقعی طراحی شده اما با این تفاوت که به کودکان شما هیچ گونه آسیبی وارد نخواهد کرد و از مواد کاملا با کیفیت و مقاوم طراحی شده و همچنین جنس آن از وینیل براق است که در برابر نور خورشید مقاوم می باشد و ضخامت لایه های آن 0.25 میلی متر است. همچنین از دیگر ویژگی های این دروازه بادی، به سبک بودن و کم حجم بودن آن می توان اشاره نمود که در صورت استفاده نکردن می توان باد محصول را خالی نمود و مجددا در صورت لزوم راه اندازی و استفاده نمایید. از سایر ویژگی های بسیار خوب لایه های پی وی سی می توان به انعطاف پذیری بسیار عالی و مقاومت در برابر فشار و ضربه اشاره کرد و نور آفتاب نیز آسیبی به این دروازه بادی وارد نمی کند. البته توری این دروازه بادی نیز از جنس پلاستیک بوده که انعطاف پذیری خوب آن در موقع برخورد توپ مانع از پاره شدن و آسیب خواهد شد. در آخر باید گفت که همراه این محصول یک عدد توپ فوتبال بادی نیز قرار داده شده که برای کودکان بسیار مهیج و جذاب خواهد بود، شما عزیزان جهت سفارش این کالا کاربردی و زیبا می توانید به نمایندگی اینتکس مراجعه کرده آن را در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

نوع تفریحی
 طول 140 سانتی متر
 عرض 89 سانتی متر
 ارتفاع 81 سانتی متر
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 وزن 11.7 کیلوگرم
 نوع توپ PVC طرح واترپلو
 پمپ  
 نوع پمپ  دستی
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 طراحی بسیار زیبا
 قابل استفاده بر روی آب
 قابلیت تعادل بالا بر روی آب
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...