دروازه بادی واترپلو استخر bestway 52123

Bestway 52123

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: Bestway
  • طول: 1.42 CM
  • عرض: 76 CM
  • ارتفاع: .
15%
1,096,000
936,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

دروازه بادی واترپلو استخر bestway 52123 جدید ترین محصول ارائه شده از شرکت بست وی است که طراحی بی نظیر و حرفه ای دارد و کمک می کند افراد در محیط آب های آرام به تفریحات مورد علاقه خود اقدام نمایند. این محصول تور بازی واترپلو می باشد که تنها در محیط های آبی استفاده می شود. به دلیل داشتن ساختار منحصر به فرد به راحتی بر روی آب قرار می گیرد و به داخل آن فرو نمی رود. همچنین می تواند تعادل لازم برای استفاده و قرار گیری بر روی سطح آب را داشته باشد و به بهترین شکل مورد استفاده علاقه مندان قرار گیرد. در محیط استخر های بادی و پیش ساخته و یا استخر های بتنی می توان این محصول را مورد استفاده قرار داد و از آن بهره مند شد. استفاده از این فضا به صورت دست جمعی بوده است و تمایل افراد به گذراندن وقت در چنین فضایی را افزایش می دهد. 

کیفیت بدنه در بالاترین سطح ممکن است تا با طول عمر و سازگاری بالا بتوان این محصول بی نظیر را خریداری کرد و از وجود آن بهره مند شد. بر روی این محصول دریچه ای به منظور باد کردن سریع و آسان وجود دارد که مسیر ورود باد به بدنه را مشخص می کند و از این طریق به سرعت بدنه برای بهره برداری آماده می شود. به همراه داشتن پمپ باد برای راه اندازی این محصول و سایر محصولات بادی لازم و ضروری است که دارندگان محصولات بادی باید به خرید آن نیز اقدام نمایند. محصول مورد نظر برای استفاده کودکان بالای سه سال به همراه والدین خود می باشند که در داخل آب های آرام تعادل دارند و می توانند از خود دفاع کنند. تور نایلونی شامل این دروازه شده است که ضخامت زیادی دارد و از برترین کیفیت برخوردار می باشد و می توان آن را خریداری کرد. برای خرید این محصول به فروشگاه مرکزی اینتکس مراجعه نمایید.

برند
Bestway
طول
1.42 CM
عرض
76 CM
ارتفاع
.
جنس
وینیل
ضخامت جنس
.
تعداد دریچه باد
1 عدد
برچسب تعمیرات
دارد
وزن بسته بندی
0.5 KG
مناسب برای
3 سال به بالا
سایر ویژگی ها
.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...