سبد بازی روی آب بادی اینتکس مدل 58504

intex 58504

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • قطر: 67 cm
  • ارتفاع: 55 cm
  • جنس: وینیل
21%
550,000
436,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

سبد بازی روی آب بادی اینتکس مدل 58504 لذت بازی کردن و داشتن یک تفریح جذاب و ایمن را برای کودکان شما به همراه دوستانشان فراهم می کند. این محصول جذاب قابل استفاده برای تمام سنین کودکان و نوجوانان میباشد و همچنین وزن کم و ناچیز آن باعث شده تا حمل و نقل آن بسیار آسان شود. مواد اولیه مورد استفاده برای ساخت این کالا ضد حساسیت بوده و به هیچ وجه به پوست بدن انسان هیچگونه آسیبی نمیرساند. البته لازم به ذکر است جنسی که برای ساخت بخش های مختلف این بسکتبال بادی در نظرگرفته شده، پی وی سی یا همان وینیل است که از آن برای ساخت بدنه انواع محصولات بادی استفاده می شود.

 این جنس کاملا ضد آب بوده و به همین دلیل نیز می توان از آن بر روی آب استفاده کرد. از دیگر ویژگی های بدنه می توان به دوام و مقاومت بسیار خوب آن ها اشاره کرد چرا که موجب آن شده تا طول عمر بالایی را از این محصول شاهد باشید.ساختار بادی این کالاست که می تواند سبب شناور ماندن آن بر روی آب شود و به همین دلیل شما می توانید حتی از این محصول در داخل استخر ها نیز استفاده کنید. همچنین کودکان نیز می توانند آن را بر روی خشکی و هم در استخر های بادی خود استفاده کنند. همانطور که قابل مشاهده است یک توپ بادی نیز برای پرتاب کردن به داخل سبد وجود داشته که جذابیت و کارایی این کالا را چندین برابر کرده است. البته رده سنی این محصول نیز برای کودکان 3 سال به بالا در نظر گرفته شده است. در صورت تمایل به خرید این بسکتبال بادی جذاب با رنگ و طرح های متنوع با شرکتاینتکس تماس حاصل فرمایید و این وسیله بازی مهیج را با قیمت مناسب و ضمانت نامه معتبر شرکت، خریداری نمایید.

سبد بازی روی آب بادی اینتکس مدل 58504 برای داشتن تفریحات مهیج در محیط های آبی طراحی و تولید شده است و دارای ساختار منحصر به فرد می باشد. این سبد بازی قادر به قرار گیری به حالت شناور بر روی سطح آب های آرام می باشد و در نتیجه می توان نسبت به داشتن آن اقدام نمود. محصول مورد نظر دارای امکان داشتن توپ بازی در چنین محیط هایی می باشد که مورد توجه عده زیادی از افراد قرار گرفته است. بااین وجود علاقه مندان می توانند نسبت به داشتن آن اقدام کنند و ساعات خوشی را برای خود و سایر افراد رقم بزنند. این محصول نیز مانند سایر محصولات بادی که در محیط های آبی مورد استفاده قرار می گیرد از بدنه ای بادی و  توخالی تشکیل شده است که غیر قابل نفوذ بوده است و می توان با خیالی اسوده نسبت به داشتن آن اقدام نمود. بدنه بر روی آب به صورت معلق و شناور قرار می گیرد و موقعیت توپ بازی گروهی در محیط آب های آرام را ایجاد می کند. در نتیجه می توان با خیالی آسوده این محصول را سفارش داد و برای داشتن اوقات فراغت شاد و مهیج از آن بهره مند شد.

سبد بازی روی آب بادی اینتکس مدل 58504

بازی به همراه والدین

این سبد بازی را می توان در محیط های آبی برای کودکان و والدین مورد استفاده قرار داد. از این رو شرکت داده شدن دو رده سنی مختلف در یک بازی مهیج در کنار هم بسیار شادی آور می باشد و می تواند مورد توجه علاقه مندان واقع شود. از این رو والدین به همراه کودکان خود ساعات خوشی را سپری خواهند کرد و به موقعیت مطلوب خود دست پیدا می کنند. سبد بازی روی آب برای بازی با توپ ساخته شده است و از کیفیت بالا و بدنه بزرگ تشکیل شده است تا برای بازی با توپ موقعیت خوب و استاندارد باشد. این محصول را می توان با خیالی آسوده در زمان رفتن به سفر و یا گردش به همراه داشت و در داخل محیط هایی مانند استخر از داشتن آن لذت برد. کسانی که به سمت داشتن این نمونه از وسایل بادی می روند می توانند آن را در فصول گرم سال و در محیط های باز مورد استفاده قرار دهند. بدنه دارای مقاومت لازم و کافی برای استفاده در چنین محیط هایی است بنابراین بدون وجود مشکل افراد قادر به داشتن تفریحات مهیج آبی خواهند بود.

وزن کم بدنه

برای داشتن قابلیت قرار گیری محصول بر روی سطح آب به صورت شناور بدنه دارای وزن کم می باشد تا حالت بی وزنی خود را داشته باشد و بتواند بر روی سطح آب قرار گیرد. این بدنه منحصر به فرد و بادی بدون نفوذ آب و رطوبت قادر به حفظ موقعیت خود بر روی سطح آب می باشد و تعادل لازم برای این کاربرد را دارد. در نتیجه به راحتی می توان از وجود آن در طی ساعات طولانی استفاده کرد. علاوه بر این موارد وجود وزن کم به نوبه خود در راحتی حمل و نقل و جابه جایی محصول نیز نقش دارد. به طوری که می توان با خیالی اسوده این بدنه منحصر به فرد را با خود به همراه داشت و از داشتن آن لذت برد. بدنه سبک محصول فضای کمی را اشغال می کند تا موقعیت برای حضور سایر افراد در محیط های آبی وجود داشته باشد و بتوان با خیالی آسوده از شرایط به وجود آمده لذت برد.

خرید سبد بازی روی آب بادی اینتکس مدل 58504

شرایط خرید سبد بازی روی آب بادی

چنانچه تمایل و قصد خرید این محصول بادی و منحصر به فرد را دارید تنها می توانید به سایت سعید اینتکس مراجعه کرده و محصول را از دسته بندی محصولات بادی سفارش دهید.

برند
INTEX
قطر
67 cm
ارتفاع
55 cm
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.25 MM
تعداد دریچه باد
1 عدد
برچسب تعمیرات
دارد
وزن بسته بندی
0.55 gr
مناسب برای
3 سال به بالا
سایر ویژگی ها
دارای توپ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...