ست غواصی با فین اینتکس intex 55954

intex 55954

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • جنس: سیلیکون
  • مناسب برای: 8 سال به بالا
  • سایز فین: 36-34
20%
1,800,000
1,450,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ست غواصی با فین اینتکس intex 55954 کامل ترین مجموعه به جهت داشتن شنا و تفریحات آبی می باشد که می توان در زمان حضور در داخل آب های دریا و استخر از آن بهره مند شد. این محصول کاربردی و منحصر به فرد می تواند از دوام و طول عمر بالا برخوردار است که با توجه به استفاده از مواد اولیه با کیفیت قابل توجیه می باشد. از این رو می توان با خیالی آسوده محصول را مورد خریداری قرار داد و از آن بهره مند شد و توانست بهترین موقعیت را به دست آورد. این مجموعه شامل ماسک شنا و فین شنا و وسیله برای تنفس در عمق آب می شود که به رنگ زرد بوده است و زیبایی خاصی را دارا می باشد. رنگبندی و طراحی این محصول به گونه ای است که می توان با خیالی آسوده محصول را برای حضور در عمق آب مورد استفاده قرار داد و برای انجام شنا و تفریحات آبی مهیج در داخل آب های پر تلاطم از آن استفاده کرد.

با داشتن این ست غواصی مشکلی برای حضور کودکان در داخل محیط های آبی وجود نخواهد داشت و در نتیجه می توان بهترین اوقات و شرایط را به دست آورد که برای افراد لذت بخش می باشد و در اوقات فراغتی که با شروع فصول گرم سال ایجاد می شود به کار گرفته خواهد شد. در فصل تابستان افراد به تفریحات آبی تمایل نشان می دهند که با خرید این محصول بهترین لحظات ایجاد می شود و استاندارد ترین حالت ممکن به دست می آید. هر یک از کسانی که به سراغ خرید ست غواصی می روند می توانند محصول را با کیفیت بالا و قیمت مناسب و سازگاری های زیاد از نمایندگی مرکزی اینتکس سفارش دهند و بهترین لحظات را به وسیله آن به دست آورند.

برند
INTEX
جنس
سیلیکون
مناسب برای
8 سال به بالا
سایز فین
36-34

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...