ست غواصی بزرگسال اینتکس 55648 intex

intex 55648

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • جنس: سیلیکون
  • مناسب برای: 14 سال به بالا
13%
1,389,000
1,219,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ست غواصی بزرگسال اینتکس intex 55648 پر کاربرد و منحصر به فرد می باشد و از رنگ مشکی نیز برخوردار است که مورد پسند بزرگسال بوده است و می تواند برای آن ها موقعیت مناسب جهت حضور در عمق آب را مهیا کند. این محصول یک ست کامل جهت قرار گیری در محیط های آبی است که شامل عینک شنا و اسنورکل می باشد تا بتوان موقعیت دلخواهی را کسب کرد که در آن مشکلی برای افراد به وجود نمی آید. این محصول دلخواه توانسته جزو پر فروش ترین و پر مخاطب ترین ست های غواصی باشد که به جهت داشتن تفریحات آبی و حرفه ای مانند شنا استفاده می گردد و می تواند برای بهره مندی در طول عمر بالا خریداری شود. جنس بدنه از با کیفیت ترین پلاستیک فشرده موجود در بازار تشکیل شده است و قابلیت انعطاف زیادی دارد. به طوری که می توان به راحتی آن را بر روی صورت قرار داد و از محصول استفاده کرد. 

مدل عینک شنای موجود در این ست غواصی به این شکل ست که بینی را نیز احاطه می کند و دارای شیشه های بزرگ می باشد تا بر روی چهره قرار گیرد و فضای آن را احاطه کند. با داشتن این محصول هیچ گونه آب و رطوبت به چشم و بینی وارد نمی شود و می توان در موقعیت استاندارد و ایمن به تفریحات حرفه ای و آبی خود پرداخت. محصول دلخواه دارای لوله تنفسی نیز می باشد که این لوله به جهت تنفس در عمق آب استفاده می شود و هوا را از سطح آب وارد دهان افراد می کند. به این ترتیب امکان تنفس در عمق آب نیز مهیا می شود و در نتیجه می توان از حضور در این موقعیت بهره مند شد. ست غواصی مد نظر به عنوان هدیه به افراد حرفه ای نیز انتخاب می شود و با قیمت مناسب خریداری می گردد. چنانچه تمایل به خرید ست غواصی بزرگسال اینتکس intex 55648 دارید تا به وسیله آن تفریحات مهیج آبی داشته باشید به نمایندگی سعید اینتکس مراجعه نمایید.

برند
INTEX
جنس
سیلیکون
مناسب برای
14 سال به بالا

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...