ست غواصی زرد اینتکس intex 55647

Intex 55647

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
499,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

ست غواصی زرد اینتکس intex 55647 یکی از ضروری ترین وسایل جانبی به جهت انجام شنا و تفریحات آبی می باشد که برای استفاده رده سنی بالای هشت سال کاربرد دارد و متناسب با آن ها طراحی و تولید شده است. رنگبندی به خصوصی شامل این محصول شده است که در محصول معرفی شده بدنه به رنگ زرد می باشد تا برای کسانی که به این رنگ علاقه دارند مورد استفاده قرار گیرد و بهترین کاربرد را از خود نشان دهد. داشتن این ست غواصی سبب راحتی و آرامش شده است که با داشتن بهترین مواد اولیه و وجود قابلیت های مختلف توجه عده زیادی را جلب کرده است تا خرید آن را انجام دهند و بتوانند از آن بهره مند باشند. مواد تشکیل دهنده محصول ضد حساسیت است و دارای دوام و طول عمر بالا می باشد. به همین خاطر است که طرفداران زیادی دارد و می تواند به عنوان ضروری ترین وسیله برای تفریحات آبی مورد استفاده قرار گیرد.

این محصول بی نظیر توانسته رضایت مخاطب را به خوبی جلب کند و برای آن ها کاربرد زیادی داشته باشد. به طوری که در عمق آب قادر به غواصی باشند و توانایی حضور در این شرایط را خواهند داشت. علاقه مندان به غواصی و تفریحات آبی می توانند این محصول را با رنگ زرد خریداری کنند و بهترین لحظات را در تفریحات آبی و فصول گرم سال ازعان خود سازند. در نتیجه پر فروش و محبوب است تا افراد بتوانند مزیت های زیادی را به دست آورند و از آن بهره مند شوند. به جهت خرید آسان ست غواصی زرد اینتکس intex 55647 تنها می توان به سایت فروشگاه سعید اینتکس مراجعه کرد و محصول را با قیمت مناسب و کیفیت بالا خریداری کرد. این محصول در مدت زمان کوتاه درب منزل تحویل داده می شود که می توان به استفاده کردن از آن اقدام نمود.

نوع تفریحی
وزن 1.43 کیلوگرم
رده سنی بالاتر از هشت سال
تولید برنداینتکس
 جنس بدنه پلاستیک
 سایر ویژگی ها مناسب برای غواصی
 طراحی شیک و زیبا
 کیفیت ساخت عالی
 اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...