ست غواصی کودک اورجینال intex 55642

intex 55642

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • جنس: سیلیکون
  • مناسب برای: 8 سال به بالا
20%
1,060,000
850,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ست غواصی کودک اورجینال intex 55642 بهترین محصولی است که به عنوان هدیه نیز برای کودکان خریداری می شود و تمامی مزیت های لازم برای حضور در محیط های آبی برای کودکان را ایجاد کرده است. در نتیجه می توان با خیالی آسوده از وجود محصول بهره مند شد و کودکان را در محیط های آبی قرار داد. رده سنی سه تا هشت سال مخاطبان این محصول می باشند که می توانند در عمق آب حضور داشته باشند و به تفریحات مورد علاقه خود برسند. این محصول تشکیل شده از یک عینک شنا و یک اسنورکل که جهت قرار گیری در داخل آب لازم و ضروری می باشد. عینک شنا محصولی کاربردی و خاص است که دارای بخشی برای قرار گیری بر روی بینی می باشد. این بخش می تواند مانع از ورود آب به بینی نیز شود و به طور همزمان آب را به چشم ها نیز برخورد ندهد. از این رو عینک شنا توانسته عملکرد دو گانه داشته باشد که هم مانع از برخورد آب و رطوبت به چشم می شود و هم مانع از این عوامل به بینی می گردد.

 برای تنفس آسان نیز اسنورکل در نظر گرفته شده است که بخشی از آن در داخل دهان قرار می گیرد و مابقی خارج از آب واقع می شود تا هوای مناسب از خارج از آب به داخل دهان کودک برای تنفس هدایت گردد. رنگبندی جذاب و زیبایی شامل این ست غواصی شده است که هر کدام از آن ها مورد پسند کودکان قرار می گیرد و می تواند حضور در محیط های آبی و داشتن تفریحات آبی مهیج را امکان پذیر سازد. از این رو یکی از خاص ترین مجموعه های غواصی است و می توان خرید آن را برای فرزند خود انجام داد. ست غواصی کودک اورجینال intex 55642 با کیفیت و اصل ساخت شرکت اینتکس است که با بهترین مواد اولیه تولید شده است و می تواند از خود طول عمر بالا و سازگاری بالا نشان دهد. هر یک از علاقه مندان به داشتن این محصول می توانند آن را از فروشگاه اینتکس خریداری کنند.

برند
INTEX
جنس
سیلیکون
مناسب برای
8 سال به بالا

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...