شناور بادی اینتکس طرح فلامینگو بزرگ مدل 56288

intex 56288

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 203 CM
  • عرض: 196 CM
  • ارتفاع: 124 CM
4%
2,646,000
2,556,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

شناور  بادی  اینتکس  طرح  فلامینگو  بزرگ  صورتی  مدل  57288  دارای  کارت  گارانتی  و  ارسال  فوری  به  سراسر  از  نمایندگی  سعید  اینتکس  می  باشد.  این  محصول  یکی  از  مهیج  ترین  تفریحات  بادی  آبی  اینتکس  است  که  طرفداران  زیادی  در  داخل  و  خارج  ایران  دارد.

تفریحات آبی همیشه از لذت خاص و بالایی برخوردار بوده اند. امروزه حیوانات دریایی بادی با سایز و طراحی بزرگ توانسته اند به خوبی جایگزین مناسبی برای وسایلی مانند قایق های بادی باشند. از همین جهت حیوانات دریایی بادی طرفداران بسیاری را به سمت خود جذب کرده اند.
فلامینگو بادی با کد 57288 بعنوان یکی از محصولات بادی توانسته در میان محصولات بادی اینتکس یکی از پرطرافدار ترین محصولات محسوب شود.
محصول ساخته شده از مواد pvc با کیفیت و درجه یک می باشد و از ضخامت ، انعطاف و تحمل وزن بالایی برخوردار است.
تحمل وزن بالا ، طراحی زیبا ، فضای مفید قابل استفاده و وجود دستگیره های حفظ تعادل ، ترکیب رنگ شاد و منحصر بفرد  ،سطح تماس زیاد با آب ، همه ی این موارد از نکات و مزیت های فلامینگوی بادی می باشد که هر کدام از این موارد در هنگام استفاده از محصول باعث می شود که شما نهایت استفاده ، لذت و امنیت را بتوانید در تفریحات خود احساس کنید.
از فلامینگوی بادی می توانید در فضاهایی مانند استخر، دریا و دریاچه و رودهای آرام با حفظ نکات و مسایل ایمنی به خوبی استفاده نمایید.
جهت حفظ ایمنی و طول عمر محصول خود پیشنهاد می شود بعد از استفاده ، محصول را کاملا خشک و تمیز نمایید و باد آن را خالی کرده و در محیطی ایمن نگهداری کنید.
جهت باد کردن محصول حتما و حتما سعی شود از پمپ باد های استاندارد شرکت اینتکس استفاده نمایید. به هیچ عنوان از کمپرسورهای فشار قوی و متفرقه برای باد کردن این محصولات استفاده نشود.
جهت اطلاعات بیشتر و توضیحات بیشتر می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.


شناور بادی اینتکس طرح فلامینگو بزرگ مدل 56288 یکی از منحصر بفرد ترین و متفاوت ترین محصولات مناسب برای تفریحات آبی کودکان و بزرگسالان بوده که در سال جدید و توسط این شرکت طراحی و به بازارهای جهانی عرضه شده است. شایان ذکر است برای تولید بدنه این محصول از بادوام ترین و با کیفیت ترین نوع پی وی سی طرح چرم عالی استفاده شده که ساختاری انعطاف پذیر و بسیار مقاوم دارد. پس به همین دلیل از این محصول با آسودگی خاطر می توانید در تمامی آب های آرام فضاهای باز و یا سرپوشیده استفاده کنید. شرکت اینتکس تنوع بالایی در تولید شناورهای بادی داشته و همانطور که مشاهده می کنید این محصول را کاملا متفاوت با طرح یک فلامینگو صورتی زیبا طراحی کرده است.

شناور بادی اینتکس طرح فلامینگو بزرگ مدل 56288

این محصول مانند یک فلامینگو با رنگبندی زیبا بوده و نشیمنگاه آن دقیقا در قسمت وسط این محصول و بصورت راحتی طراحی شده است. لازم به ذکر است روی بدنه این محصول دو عدد دستگیره پلاستیکی تعبیه شده تا افراد با استفاده از آن بتوانند به راحتی تعادل خود را حفظ کنند. این کالا مزایای فوق العاده ای را داراست و همین موضوع سبب شده تا یک کالا بسیار با کیفیت و جذاب را شاهد باشیم که شما با استفاده از آن می توانید بر روی آب ایمنی خود را حفظ کرده و یک تفریح ایمن و مهیج را سپری نمایید. این محصول هم اکنون با قیمت مناسب از نمایندگی اینتکس قابل خرید و تهیه می باشد که در اسرع وقت نیز به همراه ضمانت نامه معتبر درب منزل به شما تحویل داده خواهد شد.

برند
INTEX
طول
203 CM
عرض
196 CM
ارتفاع
124 CM
ظرفیت
1 نفر
تحمل وزن
200 KG
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.35 MM
وزن بسته بندی
4.350 KG
برچسب تعمیرات
دارد
پمپ باد
ندارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...