شناور بادی اینتکس مدل 56587

intex 56587

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 79 CM
  • عرض: 79 CM
  • جنس: وینیل
14%
752,000
650,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

شناور بادی اینتکس مدل 56587 طرحی جدید، زیبا و باداوم بوده و برای کودکانه بالاتر از 2 سال مناسب است که می تواند محیطی ایمن و مفرح برای تفریحات آبی در فصول گرم سال برای کودکان شما فراهم کند. این کالا محصولی جدید از شرکت اینتکس است که رنگ زرد این محصول موجب جلب توجه کودکان می شود. جنس این محصول جذاب از پی وی سی درجه یک و مستحکم بوده و همچنین کاملا ضد حساسیت برای پوست بدن کودکان می باشد. این کالا طراحی شورتی داشته و با جای قرار گیری پا یکی از مناسب ترین و کاربردی ترین شناور های بادی نوزاد و کودک برای تفریحات آبی آن ها می باشد که لذتی بی نظیر را برای آن ها به ارمغان خواهد آورد. این شناور بادی کاربردی یکی از لوازم شنا تولید شده توسط برند معتبر اینتکس بوده که از جنس بدنه و کیفیت مناسب با ایمنی لازم و کافی برای استفاده نوزادان تولید شده است.

 این شناور بادی که به واسطه طراحی جدید خود به شناور های شورتی نیز معروف می باشد، دارای ظاهری بسیار شیک و کودک پسندانه بوده که کاربرد بسیار سرگرم کننده ای برای نوزادان و کودکان شما بر روی آب و حتی خشکی خواهد داشت. این شناور بادی روی آب با جای پا دارای رنگ جذاب و کودک پسندانه است که توجه بسیاری از کودکان را به خود جلب کرده است. این شناور بادی با ابعاد مناسب و تحمل وزن بالا برای کودکان و نوزادان مناسب می باشد. این کالا از جنس پی وی سیساخته شده و از جنس مقاوم و با دوامی تولید شده است که در آب های آرام بسیار کاربردی می باشد. لازم به ذکر است یکی دیگر از مزیت های بسیار مناسب این محصول قیمت آن بوده که به راحتی قابل خرید می باشد. در صورت خرید این شناور بادی روی آب با شماره تلفن های موجود در نمایندگی اینتکس تماس حاصل فرمایید.

برند
INTEX
طول
79 CM
عرض
79 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.30 MM
تعداد دریچه باد
4 عدد
برچسب تعمیرات
دارد
تحمل وزن
15 KG
وزن بسته بندی
0.800 KG
پمپ باد
ندارد
مناسب برای
1-2 سال
سایر ویژگی ها
.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...