شناور بادی اینتکس مدل 57528

intex 57528

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
241,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

شناور بادی اینتکس مدل 57528 یکی دیگر از محصولاتی است که برای تفریح های آبی کودکان ساخته شده و می تواند مورد استفاده کودکان و نوجوانان و نیز استفاده های دو نفره به کار برود چرا که این کالا به دلیل طول زیاد خود و ابعاد بزرگی که داشته، می تواند اجازه استفاده و نشستن دو کودک را به صورت همزمان بدهد و به همین منظور 4 عدد دستگیره برای این شناور بادی روی آب در نظر گرفته است. این محصول جذاب با شکلی فانتزی و کودک پسندانه امکان قرار گیری در حالت معلق را بر روی آب ایجاد می کند و می تواند افراد را در این حالت بر روی محصولی از جنس پلاستیک فشرده (وینیل) به صورت ثابت نگه دارد.

لازم به ذکر است این محصول دارای ضمانت نامه معتبری بوده که برای تضمین کیفیت و دوام محصول لازم و ضروری است و همچنین بیانگر طول عمر بالا آن می باشد. همانطور که مشخص است بر روی بدنه قسمت هایی ایجاد شده که مزیت های فراوان دارند و هر کدام به منظور خاصی برای افراد تشکیل شده اند و همگی آن ها با هدف راحتی هر چه بیشتر افراد در زمان استفاده از محصول در نظر گرفته شده اند. دستگیره های طراحی شده بر روی این کالا علاوه بر ایجاد تعادل، برای حمل شناور بادی فوق نیز مورد استفاده قرار می گیرد و می توان با آن محصول را به نقاط مختلف منتقل کرد و همچنین این دستگیره در خشکی نیز مفید واقع می شود و از این طریق می توان آن را از آب خارج کرد و به راحتی در زمان نیاز آن را به داخل آب انداخت. به منظور خرید این شناور بادی می توانید به مرکز فروش محصولات بادی اینتکس در سراسر کشور مراجعه کرده و از این طریق اقدام به خرید محصول نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...