شناور بادی اینتکس مدل 57551

intex 57551

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
25%
646,000
486,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

شناور بادی اینتکس مدل 57551 یکی از مفرح ترین و جدید ترین محصولات شرکت اینتکس، جهت تفریحات آبی بوده که در سال جدید تولید شده و برای سنین کودکان و خردسالان در آب های آرام و کم عمق مورد استفاده قرار می گیرد. این شناور بادی دارای طراحی بدنه به شکل تمساح بوده که از دو عدد دستگیره پلاستیکی برای حفظ تعادل مصرف کنندگان روی آب بهره مند می باشد. البته لازم به ذکر است جنس بدنه ساخته شده این شناور بادی استخر کودک از نوع پلاستیک پی وی سی با رویه کاملا طرح چرم است که در برابر نور آفتاب خورشید، دما و فشار آب مقاومت بالایی خواهد داشت.

این بدنه با وجود ضخامت مناسب و ایده آل خود قابلیت جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر را خواهد داشت تا به راحتی در هر مکان و جایگاهی قابل حمل و جابجایی باشد. همانطور که تصاویر قابل مشاهده است روی بدنه اصلی کالا دو دستگیره پلاستیکی تعبیه شده که برای حفظ تعادل مصرف کنندگان عزیز بسیار کاربردی خواهد بود. این شناور بادی یک نفره کودک توسط انواع پمپ های باد مخصوص اینتکس ( قابل خریداری از فروشگاه معتبر اینتکس ) قابل راه اندازی بوده و به راحتی تخلیه نیز خواهد شد. این محصول تفریحی و آبی بیشتر مناسب استفاده در استخر ها و همچنین آب های آرام بوده اما در صورت مواج نبودن آب دریا می توان در قسمت کم عمق نیز استفاده شود. شما عزیزان برای خرید این شناور بادی یک نفره کودک طرح تمساح کافی است به صورت اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را ثبت سفارش کرده تا توسط فروشگاه بزرگ اینتکس در کوتاه ترین زمان برای شما ارسال شود. در صورت تمایل به خرید این شناور بادی طرح تمساح به همراه ضمانت نامه معتبر شرکت، می توانید با نمایندگی اینتکس تماس حاصل فرمایید.

 نوع تمساح
 طول 192 سانتی متر
 عرض 117 سانتی متر
 ارتفاع -
 تحمل وزن 15 کیلو گرم
 جنس رویه وینیل 
 جنس بخش کناری وینیل
 جنس کف وینیل
 پمپ خیر
نوع پمپ -
 وزن 1 کیلوگرم 
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 مناسب رده ی سنی 3 سال
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما
 

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...