شناور بادی اینتکس مدل 57559

طرح فلامینگو هاوایی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 142 CM
  • عرض: 137 CM
  • ارتفاع: 94 CM
13%
1,650,000
1,440,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

شناور بادی اینتکس مدل 57559 یک محصول خاص و منحصر به فرد با الگو برداری از یک فلامینگو ساخته شده است که البته در همین راستا نیز باید عنوان کرد که بدنه و ساختار اصلی این محصول به طوری طراحی گردیده که باعث شده تا یک محصول خاص و بی نظیر را از این نظر مشاهده نمایید. همچنین این کالا دارای رویه ای صورتی با طراحی آبی رنگ است که همین عامل نیز سبب شده تا این تشک بادی روی آب فوق العاده نسبت به سایر محصولات مشابه به شمار رود. در رابطه با نشیمنگاه و بخش مرکزی این شناور بادی لازم به ذکر است که به صورت گرد و مواج طراحی شده تا فرد با قرار گیری بر روی آن احساس آرامش و خوشایندی را تجربه نماید. علاوه بر این ها، برای حفظ تعادل و ایمنی بیشتر و حتی برای راحتی در حمل و نقل این کالا می توانید در سریع ترین زمان ممکن این محصول دارای کمترین حجم و وزن ممکن بوده، بدین ترتیب شما می توانید این کالا را به راحتی در دست گرفته و به بهترین و ایمن ترین حالت ممکن از این تشک بادی روی آب جهت تفریح، ریلکس کردن و حمام آفتاب از آن استفاده نمایید.

 جهت راه اندازی این محصول بادی نیز می توانید با تهیه یک پمپ باد دستی از فروشگاه اینتکس که قیمتی ارزان نسبت به دیگر پمپ های بادی دارد، این شناور بادی روی آب را در کوتاه ترین زمان راه اندازی کرده و استفاده نمایید. دارا بودن رویه ای از جنس وینیل یا همان پی وی سی طرح چرم نیز از دیگر خصوصیات خوب این محصول بادی به شمار می آید که سبب شده تا شما با یک شناور بادی روی آب مقاوم و ضخیم رو به رو باشید که به سادگی در برابر عوامل محیطی، فشار وزن و ساییدگی آسیب نخواهد دید. شما عزیزان هم اکنون می توانید این محصول فوق العاده را به صرف کمترین هزینه و 48 ساعت مهلت تست و همچنین ضمانت نامه معتبر از سایت نمایندگی اینتکس خریداری نمایید.شناور بادی اینتکس مدل 57559

برند
INTEX
طول
142 CM
عرض
137 CM
ارتفاع
94 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.30 MM
تعداد دریچه باد
2 عدد
برچسب تعمیرات
دارد
تحمل وزن
40 KG
وزن بسته بندی
1.950 KG
مناسب برای
3 سال به بالا
پمپ باد
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای دستگیره نعادل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...