شناور بادی اینتکس مدل 57564

intex 57564

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 1.35 M
  • عرض: 99 CM
  • ارتفاع: 112 CM
16%
1,650,000
1,388,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

شناور بادیاینتکس مدل 57564 ک محصول مدرن و جذاب است که دقیقا با بهره گیری از طرح حیوان لاما شکل گرفته است. این محصول با توجه به پیشنهاد شرکت اینتکس یک محصول قابل استفاده برای سنین بالای 14 سال خواهد بود. از این کالا شما می توانید به سادگی بر روی اب های ارام استفاده نموده و لذت یک تفریح مهیج آبی را به بهترین صورت ممکن تجربه کنید. اگر با دقت به تصاویر این محصول نگاه کنید متوجه خواهید شد که بخش نشیمنگاه این محصول به صورت کاملا مواج شکل گرفته است که همین امر باعث راحتی استفاده کننده شده است. هم چنین بهره گیری از دو دستگیره برای راحتی در دست گرفتن این محصول نیز سبب شده تا هم با خیال راحت از افتادن بر روی این محصول جلوگیری شده و هم بتوانید با ایمنی کامل از این کالا استفاده کنید.

 هم چنین تحمل وزن 40 کیلو گرمی این محصول هم باعث شده تا بتوانید یک کودک از این محصول استفاده نمایید. دارا بودن دو عدد محفظه باد در کنار این محصول هم باعث راحتی در راه اندازی این تشک بادی روی اب شده است. این شناور بادی که برای استفاده رده سنی کودک طراحی و تولید شده در فروشگاه سعید اینتکس به همراه گارانتی کتبی عرضه شده تا شما از طول عمر بالای این محصول آسوده خاطر باشید. برای خرید شناور بادی اینتکس می توانید در همین صفحه به صورت اینترنتی این محصول را به سبد خرید خود اضافه کرده و یا به صورت حضوری و تلفنی به فروشگاه اینتکس کرج مراجعه کرده تا محصول یاد شده را با مناسب ترین قیمت و کیفیت و کاملا اورجینال خریداری نمایید.

برند
INTEX
طول
1.35 M
عرض
99 CM
ارتفاع
112 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.30 MM
تعداد دریچه باد
1 عدد
برچسب تعمیرات
ندارد
تحمل وزن
40 KG
وزن بسته بندی
1.7 KG
پمپ باد
ندارد
مناسب برای
3 سال به بالا
سایر ویژگی ها
دارای دستگیره نعادل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...