شناور بادی اینتکس مدل 58392

intex 58392

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
25%
346,000
261,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

شناور بادی اینتکس مدل 58392 یکی از جذاب ترین و بهترین  لوازم شنا و تفریحی برای کودکان 3 تا 9 می باشد که تفریح و لذتی بی نظیر را برای کودکان عزیز شما به ارمغان می آورد. این شناور بادی کودک دارای ابعاد و حجم مناسبی بوده که در هر محیط و مکان قابل حمل و جا به جایی می باشد. این شناور بادی کودک محصولی تفریحی برای سنین بالای 3 سال بوده که توسط شرکت معتبر اینتکس تولید شده و همانطور که قابل مشاهده است دارای رنگ شاد و جذاب قرمز می باشد که قابل استفاده بر روی آب های آرام بوده و همچنین در استخر ها نیز به راحتی قابل استفاده می باشد. این شناور بادی طرح ماشین ساخته شده از جنس وینیل با رویه طرح چرم می باشد.

 این شناور محصول تولید شده در سال جدید و توسط شرکت اینتکس بوده و در طرح ها و رنگ های دیگری نیز تولید شده است. این شناور به گونه ای تولید شده تا محل مناسبی برای نشستن و حتی قرار دادن پا وجود داشته باشد تا بر روی آب کاملا ایمن و با دوام باشد و البته همچنین یک دستگیره پلاستیکی بر روی بدنه تعبیه شده است تا تعادل لازم را برای مصرف کنندگان بر روی آب به همراه داشته باشد. یکی از ویژگی های خوب این محصول داشتن انعطاف بالای بدنه برای جمع کردن راحت و راه اندازی آسان آن می باشد که به راحتی در هر محل مورد نظری جای می گیرد و تفریحی لذت بخش رابرای کودکان به همراه دارد. راه اندازی این کالا توسط یک پمپ باد دستی مخصوص از طریق دریچه باد بر روی بدنه کالا و در مدت زمان 3 الی 4 دقیقه امکان پذیر است و همچنین می توانید این شناور با کیفیت و متفاوت را با توجه به خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی نمایندگی اینتکس در صورت بروز هرگونه آسیب دیدگی این محصول را برای برای ما ارسال کنید. هم اکنون در صورت تمایل به خرید این شناور بادی می توانید با مراجعه به فروشگاه اینتکس این محصول با کیفیت را با قیمتی مقرون به صرفه خریداری نمایید.

 نوع تفریحی
 طول 109 سانتی متر
 عرض 71 سانتی متر
 وزن 808 گرم
 جنس بدنه وینیل
 تعداد دستگیره -
 تحمل وزن 27 کیلوگرم
 پمپ  
 نوع پمپ -
 سایر ویژگی هامناسب کودکان
دارای سه طرح مختلف
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...