شناور بادی اینتکس مدل 58837

intex 58837

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 2.43 M
  • عرض: 1.57 M
  • ظرفیت: 2 نفر
10%
3,646,000
3,300,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی اینتکس مدل 58837 جهت استفاده بزرگسال و برای استفاده بر روی آب

محصولات مرتبط

شناور بادی اینتکس مدل 58837 دارای دو عدد تکیه گاه و همچنین دو محل قرار گیری برای بطری و لیوان روی آن وجود دارد که از ویژگی های بسیار عالی این محصول محسوب می شود. همچنین دو عدد دستگیره برای حمل و نقل این کالا وجود دارد که به کمک آن می توانید به راحتی محصول را جابجا کنید و از آن استفاده کنید. این کالا نمونه ای از محصولات تولید شده جهت تفریحات آبی در آب های آرام و کم عمق مانند استخر ها و سواحل دریاست که دارای کیفیت ساخت بالا در برابر قیمت مناسب خود می باشد. این شناور بادی از نظر نوع طراحی و رنگ بندی بسیار جذاب بوده و از نظر ساختار و ابعاد نیز کاملا استاندارد و کم حجم است. این شناور بادی که طراحی گرد داشته از یک تکیه گاه بادی برای تکیه دادن بهره مند می باشد.

همانطور که گفته شد دو عدد دستگیره پلاستیکی روی بدنه اصلی این کالا تعبیه شده که برای حفظ تعادل روی آب بسیار کاربردی خواهد بود. همچنین یک طناب نجات روی بدنه قرار داده شده تا امکان وصل کردن آن به انواع قایق های بادی و غیر بادی برای حرکت دادن سریع تر به این شناور در نظر گرفته شده است. همچنین جنس بدنه این شناور بادی از نوع PVC وینیل طرح چرم درجه یک بوده که ساختار دو لایه و ضخیمی دارد. لازم به ذکر است این بدنه در برابر فشار و دمای مختلف آب مقاوم بوده و با وجود ضخامت بالا امکان جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر را خواهد داشت تا در نتیجه به راحتی در مسافرت ها نیز قابل حمل باشد. برای خرید این شناور بادی دو نفره با طراحی جدید کافیست ابتدا محصول خود را به صورت اینترنتی و یا تلفنی در نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کنید تا در مدت زمان کمی برای شما در سراسر کشور ارسال شود.  

برند
INTEX
طول
2.43 M
عرض
1.57 M
ظرفیت
2 نفر
برچسب تعمیرات
دارد
مناسب برای
بزرگسال
دستگیره تعادل
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...