شناور بادی بستنی اینتکس مدل 58751

intex 58751

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 191 CM
  • عرض: 76 CM
  • تحمل وزن: 100 kg
5%
429,000
410,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی اینتکس مدل بستنی کد 58751 تشک بادی روی آب جهت تفریحات آبی از نمایندگی سعید اینتکس به همراه کارت گارانتی

محصولات مرتبط

شناور بادی بستنی اینتکس مدل 58751 یک محصول بادی برای استفاده در استخر یا سواحل است که از طرح چاپ شده بستنی با طرح هندوانه با رنگ بندی جذابی بهره می برد که این محصول از سری لوازم شنا شرکت اینتکس می باشد که ساخته شده با وینیل چند لایه قوی و مقاوم در برابر ضربه و سایش است و در صورت استفاده صحیح، سال ها برای شما قابل استفاده خواهد بود. این تشک بادی از رنگ های شاد با استفاده از تکنیک های جدید و پیشرفته به صورت ثابت است و به هیچ عنوان دچار افت کیفیت نخواهد شد و مانند یک بستنی واقعی روی سطح آب قرار می گیرد. چنین طراحی رنگارنگ این محصول توانسته بستری پرطرفدار و در عین حال راحت باشد و از فروش بالایی نیز برخوردار بوده است.

تشک بادی فوق برای لذت بردن از تابستان داغ درون استخر بسیار لذت بخش و مهیج بوده که همراه با دوستان و خانواده برای استراحت و تفریح در استخر فوق العاده سرگرم کننده و هیجان انگیز می باشد و یک روز آرام و پر ماجرا را برای شما رقم می زند. این تشک بادی ساخته شده از مواد مقاوم پی وی سی بسیار مقاوم در برابر آسیب های  شرایط جوی از جمله مقاوم در برابر تابش نور بیش از حد خورشید می باشد و دارای ویژگی هایی همچون ظاهر زیبا، حمل و نقل آسان، راه اندازی سریع و آسان و همچنین برچسب تعمیر در صورت آسیبب می باشد که قابل استفاده برای تمامی سنین بوده و از وینیل قوی و مستحکم ساخته شده است. این تشک بادی روی آب به شما عزیزان کمک می کند تا به راحتی روی آب بمانید و استراحت کنید و هیچ ترسی از شنا و آب نیز نداشته باشید لازم به ذکر است که با توجه به ابعاد بسته بندی کوچک می توانید تشک بادی روی آب طرح بستنی هندوانه ای را به سادگی حمل کنید و همچنین این کالا را می توانید از فروشگاه اینتکس خریداری نمایید. 

برند
INTEX
طول
191 CM
عرض
76 CM
تحمل وزن
100 kg
جنس
وینیل
ظرفیت
1 نفر
ضخامت جنس
0.28 mm
برچسب تعمیرات
دارد
پمپ باد
ندارد
وزن بسته بندی
1.100 kg

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...