شناور بادی روی آب خانوادگی سایز بزرگ Bestway 43281

Bestway 43281

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
3,246,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

شناور بادی روی آب خانوادگی سایز بزرگ Bestway 43281 نمونه ای بهترین و بزرگترین شناورهای بادی جهت استفاده تمامی اعضای خانواده ها بر روی آب های آرام می باشد. گفتنی است که این مدل به دلیل طراحی ساخت متفاوت و جذابی که داشته در مدت زمان کوتاهی توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. محصول فوق ساخته شده از بهترین مواد و متریال موجود یا همان پی وی سی باکیفیت و درجه یک می باشد که از ضخامت، انعطاف پذیری و تحمل وزن بالایی برخوردار است. لازم به ذکر است تحمل وزن بالا، طراحی زیبا، فضای مفید قابل استفاده و وجود دستگیره های پلاستیک جهت حفظ تعادل، ترکیب رنگ شاد آن و سطح تماس زیاد با آب همه ی این موارد از نکات و مزیت های این شناور بادی می باشند که هر کدام از این موارد در هنگام استفاده از محصول باعث می شود که شما بتوانید نهایت لذت و امنیت را در تفریحات خود احساس کنید. 

گفتنی است از محصول بادی فوق می توانید در فضاهایی مانند استخرها، دریا و دریاچه و رودهای آرام با حفظ نکات و مسائل ایمنی به خوبی استفاده نمایید. لازم به ذکر است جهت حفظ ایمنی و طول عمر محصول خود پیشنهاد می شود بعد از استفاده، محصول را کاملا خشک و تمیز نمایید و باد آن را به صورت کامل خالی کرده و در محیطی ایمن نگهداری کنید. جهت باد کردن محصول بادی فوق حتما و حتما سعی کنید تا از پمپ بادهای استاندارد شرکت اینتکس استفاده نمایید که از طریق همان شرکت قابل خریداری نیز می باشد.جهت اطلاعات و توضیحات بیشتر میتوانید با کارشناسان ما در فروشگاه اینتکس تماس حاصل فرمایید. 

نوع تفریحی
 طول 429 سانتی متر
 عرض 429 سانتی متر
 ارتفاع 330 سانتی متر
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 وزن 20 کیلوگرم
 تحمل وزن 540 کیلوگرم
 پمپ ندارد
 نوع پمپ  --
 سایر ویژگی ها مناسب برای تمام سنین
 دارای دستگیره ی حمل و نقل
دارای 6 عدد محظفه باد
دارای 6 عدد نگهدارنده بطری
 اقلام همراه برچسب تعمیرات

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...