شناور بادی روی آب طرح شورتی کودک Bestway 34093

Bestway 34093

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
316,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

شناور بادی روی آب طرح شورتی کودک Bestway 34093 یکی از محصولات زیبا جهت حفظ ایمنی و تعادل کودکان بر روی آب بوده که بسیار مهیج و جذاب می باشد. اگر به تصاویر مربوط به این محصول دقت کنید می توانید مشاهده کنید که این شناور بادی دقیقا شبیه به یک ماشین آتشفشان کودک طراحی شده برای کودکان بسیار مهیج و خاص خواهد بود. لازم به ذکر است همانطور که از عنوان و اسم این کالا مشخص است این محصول طراحی شورتی داشته و در واقع دارای دو حفره برای قرار دادن پاهای کودک شماست البته باید گفت که این دو حفره به صورتی ساخته اند که به هیچ عنوان به پای کودک شما صدمه ای وارد نخواهند کرد.

 از دیگر ویژگی های قابل بسیار مهم این کالا می توان به انواع طراحی و ساختار شناور بادی اشاره کرد چرا که بدنه آن دارای رنگ بندی آبی و قرمز و.. بوده همانند یک ماشین آتشفشان ساخته شده است. البته شرکت سازنده( بست وی) این کالا برای جلوگیری از تابش مستقیم نور خورشید و صدمه دیدن پوست کودک شما زیر آفتاب، از یک سایبان بادی بسیار با کیفیت و عالی استفاده کرده که وزنی بسیار ناچیز و سبک داشته و همچنین به وسیله ستون های طراحی شده در کناره این شناور بادی به بدنه متصل شده است. در آخر باید گفت بخش اصلی رویه و بدنه این محصول بادی از لایه های ضخیم پی وی سی ساخته شده که در مدت طولانی قابل استفاده خواهد بود بدون آن که دچار افت کیفیتی شود. جهت سفارش این محصول می توانید به سایت اینتکس مراجعه کنید. 

نوع تفریحی
 طول 81 سانتی متر
 عرض 58 سانتی متر
ضخامت لایه ها 0.20 میلی متر
 جنس بدنه وینیل
 وزن 470 گرم
 سازنده بست وی
 پمپ  
 نوع پمپ -
 سایر ویژگی هامناسب کودکان  1 - 2 سال
دارای سایه بان
 اقلام همراه-

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...