شناور بادی روی آب کودک یونیکورن اینتکس intex 57552

Intex 57552

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 1.63 CM
  • عرض: 86 CM
  • جنس: وینیل
0
1,018,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

شناور بادی روی آب کودک یونیکورن اینتکس intex 57552 طراحی فانتزی و جذاب دارد که تنها برای بهره مندی افراد از تفریحات آبی ساخته شده است. ایمنی که در این محصول وجود دارد سبب پر فروش شدن آن شده است و همچنین می تواند تمایل افراد نسبت به استفاده کردن از این محصول را افزایش دهد. در نتیجه یکی از خاص ترین محصولات بادی است که هم پر فروش می باشد و هم دارای محبوبیت و کارایی بالا بوده است. شناور بادی از طرح پر طرفدار کودکان برخوردار است که توجه آن ها را بیش تر جلب کرده است و می تواند برای آن ها بهترین شرایط را مهیا سازد. مزیت خرید این محصول زیاد می باشد و دارای سازگاری بالا بوده است. در نتیجه هر یک از کسانی که به سمت داشتن این محصول کشیده می شوند رضایت را برای فرزندان خود مهیا می کنند. شناور بادی در واقع محصولی بادی و توخالی است که با وزن کم حالت شناور و معلق به خود می گیرد که بر روی سطح آب قرار خواهد گرفت.

 کودکان که مخاطبان این محصول می باشند نیز بر روی آن قرار می گیرند و می توانند از شرایط به وجود آمده نهایت لذت را ببرند. ترکیب رنگی که در ساختار این محصول نیز به وجود آمده است سبب رضایت افراد شده است و توجه آن ها را جلب می کند. با این وجود است که بدنه بدون ایجاد رنگ پریدگی و تغییر حالت در طی ساعات طولانی مورد استفاده قرار می گیرد و لذت داشتن تفریحات آبی مهیج را برای کودکان رقم می زند. به این ترتیب با کیفیت بالا و سازگاری زیاد قادر به جلب رضایت مخاطب می شود و می تواند برای آن ها مورد استفاده قرار گیرد. خرید شناور بادی روی آب کودک یونیکورن اینتکس intex 57552 تنها از نمایندگی اینتکس انجام می شود و قیمت مناسب نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

برند
INTEX
طول
1.63 CM
عرض
86 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.30 MM
تعداد دریچه باد
2 عدد
برچسب تعمیرات
دارد
تحمل وزن
40 KG
وزن بسته بندی
1.5 KG
پمپ باد
ندارد
مناسب برای
3 سال به بالا
سایر ویژگی ها
دارای دستگیره تعادل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...