شناور بادی شورتی روی آب طرح ماشین جدید مدل 34045

intex 34045

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
206,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

شناور بادی شورتی روی آب طرح ماشین جدید مدل 34045 مناسب برای کودکان با سنین 3 سال بوده که میتوانید از آن به راحتی بر روی آب های آرام استفاده نموده و یک تفریح سرگرم کننده و هیجان انگیز را برای کودک خود به ارمغان بیاورید. این کالا با طراحی مشابه خود به یک ماشین کودک ، یک محصول محبوب در میان تمامی کودکان به ویژه پسران می باشد. همانطور که مشاهده می کنید بخش زیرین این محصول به صورت بیضی شکل با لبه های گرد طراحی شده تا میزان تعادل این شناور طرح ماشین به خوبی حفظ شود. نکته مهمی که در رابطه با این محصول بادی می توان به  آن اشاره کرد جنس بدنه آن است که تاثیر بسیار زیادی در کیفیت و مقاومت آن خواهد داشت.

 درهمین راستا نیز باید عنوان کرد که این شناور بادی روی آب از نوع وینیل یا همان پی وی سی تولید شده که از نظر کیفیت بدنه، جنس آن، ساختار و ضخامت لایه توانسته به امتیاز بالایی دست یابد که با توجه به این نکات مهم می توانید با اطمینان خاطر از این کالا با خیالی راحت در دماهای مختلف آب و یانواسانات آب و هوایی استفاده کنید. جهت راه اندازی این شناور نیزمی توانید توسط دریچه هوایی که بر روی کالا تعبیه شده و با تهیه یک پمپ باد دستی و مخصوص هوای درون آن را پر و خالی کنید. هم اکنون برای خرید این شناور بادی شورتی روی آب طرح ماشین جدید مدل 34045 می توانید با مراجعه به سایت نمایندگی اینتکس به صورت حضوری و یا غیر حضوری این محصول را به راحتی سفارش دهید. 


 نوع تفریحی
 طول 71 سانتی متر
 عرض 56 سانتی متر
ضخامت لایه ها 0.22 میلی متر
 جنس بدنه پی وی سی
 وزن 400 گرم
 سازنده بست وی
 پمپ - 
 نوع پمپ -
 سایر ویژگی هامناسب کودکان 1 الی 2 سال
مشابه قایق
 اقلام همراه-

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...