شناور بادی شورتی سایبان دار intex 56573

Intex 56573

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 81 CM
  • عرض: 79 CM
  • جنس: وینیل
24%
850,000
646,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

شناور بادی شورتی سایبان دار intex 56573 از طراحی فانتزی و زیبا برخوردار است و در ساخت آن رنگبندی زیبا و جذاب به کار رفته است تا در نتیجه بتوان در نظر کودکان تاثیر بگذارد تا با رغبت بیش تر تمایل به استفاده کردن از این محصول داشته باشند. برای داشتن تفریحات آبی و مهیج می توان این شناور بادی را مورد خریداری قرار داد و از شرایط استاندارد و ایمن برای کودکان برخوردار بود. این محصول دارای دو حفره در مرکز خود می باشد که در واقع محل قرار گیری پای کودکان است. در نتیجه به عنوان یک شناور بادی مدل شورتی مورد استفاده قرار می گیرد که بسیار راحت و منحصر به فرد است. استفاده از این سبک از محصولات بادی بسیار آسان می باشد و به جهت برقراری تعادل در افراد در زمان استفاده از محصول در نظر گرفته می شود. به این صورت کودکان می توانند از این شناور بادی به عنوان محصولی برای داشتن ایمنی و تعادل بر روی سطح آب های آرام استفاده کنند و تفریحات مهیج را به دست آورند.

 شناور بادی مد نظر دارای سایبان بادی نیز می باشد که کمک می کند افراد از اشعه افتاب در امان باشند و از بروز آفتاب سوختگی محفوظ باقی بمانند. به این ترتیب جزو محبوب ترین وسایل تفریحی بادی است که در روز های آفتابی نیز قادر به برقراری موقعیت دلخواه برای کودکان می باشد تا بتوان به وسیله آن بهترین لحظات را به دست آورد. شناور بادی شورتی سایبان دار مد نظر برند و اصل است و ساخت شرکت معتبر اینتکس می باشد تا از نظر کیفیت و دوام و طول عمر بتوان رضایت کافی را کسب کرد و از وجود آن بهره مند شد. هر یک از کسانی که به گردش و مسافرت در مکان هایی می روند که دارای آب های آرام می باشد می توانند شناور مد نظر را با خود به همراه داشته باشند تا در صورت نیاز و موقعیت به استفاده کردن از آن اقدام کرده و لذت ببرند. خرید این محصول از فروشگاه اینتکس میسر است.

برند
INTEX
طول
81 CM
عرض
79 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.25 MM
تعداد دریچه باد
2 عدد
برچسب تعمیرات
دارد
تحمل وزن
15 KG
وزن بسته بندی
0.1 KG
پمپ باد
ندارد
مناسب برای
1-2 سال
سایر ویژگی ها
آفتابگیر بادی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...