شناور بادی شورتی کودک سایبان دار مدل 34086

Bestway 34086

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
27%
642,000
472,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

شناور بادی شورتی کودک سایبان دار مدل 34086 یکی از مجصولات بسیار دوست داشتنی و جدید بوده که در این چند سال اخیر توسط شرکت نامدار و بزرگ بست وی طراحی و تولید گردیده است و همانطور که در تصاویر مربوطه مشاهده می کنید ساختار و شکلی بسیار جذاب داشته که البته این کالا به همین واسطه و به دلیل وجود طراحی فوق العاده زیبا، می تواند نظر هر کودکی را به سمت خود جلب کند. این محصول بادی فوق العاده در خارج و داخل منزل برای بازی تمامی کودکان به همراه حفظ ایمنی کامل بسیار مناسب و ایده آل خواهد بود. همانطور قابل مشاهده است این کالا طراحی کاملا کودک پسندانه داشته و همچنین یکی از خصوصیاتی که درباره این کالا بسیار حائز اهمیت بوده این است که شناور بادی فوق، دارای سایبان بادی سرخود می باشد که کارایی بسیار زیادی برای کودکان خواهد داشت.

 از مزیت های وجود این سایبان می توان به جلوگیری از تابش مستقیم اشعه خورشیدی به پوست کودک شما اشاره کرد چرا که این موضوع برای والدین بسیار مهم و حیاتی می باشد. لازم به ذکر است این کالا مستحکم و ایمن از جنس وینیل بسیار با کیفیت و با دوام ساخته شده و بنابراین در مقابل هر آسیب و مشکلی کاملا مقاوم خواهد بود. شما عزیزان به کمک پمپ باد (قابل خریداری ازنمایندگی اینتکس به صورت جداگانه) می توانید این محصول را راه اندازی کرده و پس از استفاده در ابعاد کوچکتری آن را تا زده و در بسته بندی مخصوص خود قرار دهید. برای خرید شناور بادی شورتی کودک سایبان دار مدل 34086 می توانید به فروشگاه اینتکس کرج مراجعه نمایید.

نوع تفریحی
 طول 81 سانتی متر
 عرض 97 سانتی متر
ضخامت لایه ها 0.20 میلی متر
 جنس بدنه وینیل
 وزن 470 گرم
 سازنده بست وی
 پمپ  
 نوع پمپ -
 سایر ویژگی هامناسب کودکان 1-2 سال
دارای سایه بان
 اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...