شناور جالیوانی روی آب طرح اسب شاخدار مدل 57506

intex 57506

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 38 CM
  • عرض: 0
  • ارتفاع: 20 CM
21%
346,000
275,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور  بادی  یا  جالیوانی  روی  آب  اینتکس  مدل  اسب  شاخدار  با  کد  کالای  57506  محصولی  جدید  از  intex  می  باشد.

محصولات مرتبط

شناور جالیوانی روی آب طرح اسب شاخدار مدل 57506 از جمله محصولات جدید برند اینتکس است که از جنس پی وی سی ضد آب و مرغوب، بسیار مقاوم و ضد حساسیت می باشد. این جا لیوانی برای نگهداری یک لیوان یا بطری بر روی آب مورد استفاده قرار می گیرد و همچنین به دلیل طراحی منحصر به فرد خود به شکل اسب شاخدار و ترکیب رنگ به کار رفته در آن یکی از جذاب ترین و جدیدترین محصولات بادی روی آب محسوب می گردد. لازم به ذکر است از این جالیوانی بادی در استخرهای خانگی و انواع آب های آرام استفاده میگردد.

 این محصول برای هر اندازه نوشیدنی یا فنجان مناسب بوده و بنابراین شما همیشه می توانید نوشیدنی خود را در نزدیکی خود داشته باشید. این جا لیوانی به شکل عروسکی با طرح اسب تک شاخ طراحی شده که بسیار زیبا و کارتونی بوده و دارای رنگ صورتی سفید می باشد. این طراحی مناسب با سلیقه تمامی کودکان صورت گرفته که حس خوبی را به آن ها منتقل می کند و به دلیل استفاده از جنس وینیل یا همان پی وی سی مقاومت این جا لیوانی کودک تا حد زیادی افزایش یافته و در کل به سادگی دچار هیچ گونه آسیب نخواهد شد. این سری از جا لیوانی ها را می توانید روی انوع آب مانند استخر های پیش ساخته و حتی وان های موجود در حمام نیز مورد استفاده کودکان قرار دهید و از استفاده آن لذت ببرید. این محصول را هم اکنون می توانید از نمایندگی اینتکس سفارش داده و آن را در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.شناور جالیوانی روی آب طرح اسب شاخدار مدل 57506

برند
INTEX
طول
38 CM
عرض
0
ارتفاع
20 CM
ظرفیت
1
تحمل وزن
0
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.20 MM
وزن بسته بندی
0.2 KG
برچسب تعمیرات
دارد
پمپ باد
ندارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...