عینک شنای سبز رنگ اینتکس intex 55611

Intex 55611

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • جنس: سیلیکون
  • مناسب برای: 3-8 سال
22%
320,000
250,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

عینک شنای سبز رنگ اینتکس intex 55611 بهترین محصولی است که به وسیله آن کودکان می توانند در محیط های آبی حضور داشته باشند و از آن لذت ببرند. این محصول جزو لوازم جانبی برای تفریحات آبی است که بر روی چشم ها قرار می گیرد و می تواند مانع از ورود آب به داخل چشم شود. در نتیجه تمامی شرایط و موقعیت لازم جهت حفظ و مراقبت از کودکان رعایت می شود و می تواند جهت تفریحات طولانی مدت مورد استفاده قرار گیرد. عینک شنا دارای انعطاف زیاد است تا بر روی صورت به راحتی قرار گیرد و شرایط دلخواهی را ایجاد کند که به وسیله آن بتوان با خیالی آسوده در محیط آبی قرار گرفت و آسیب را به حداقل رساند.

در برخی مواقع به دلیل کلر موجود در آب استخر چشم ها دچار سوزش می شوند و برای کودکان غیر قابل تحمل است. اما با خرید این محصول منحصر به فرد و خاص می توان از این آسیب در امان بود و توانست بهترین موقعیت و شرایط را به دست آورد. محصول مورد نظر در نهایت کیفیت ساخته شده است که دوام و طول عمر زیادی دارد و از سازگاری بالا برخوردار می باشد. همچنین از موادی تشکیل شده است که سازگار با پوست کودکان است و می تواند بر روی صورت آن ها بدون ایجاد حساسیت و عارضه پوستی قرار گیرد. به این خاطر است که افراد آن را خریداری می کنند و می توانند در موقعیت های مختلف و داشتن تفریحات آبی از آن لذت ببرند. عینک شنای سبز رنگ اینتکس intex 55611 دارای قیمت مناسب است که در نمایندگی های معتبر به فروش می رود. این محصول را می توان با مراجعه به سایت سعید اینتکس سفارش داد و از داشتن آن در تمامی موقعیت های آبی لذت برد.

برند
INTEX
جنس
سیلیکون
مناسب برای
3-8 سال

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...