عینک شنا آبی اینتکس intex 55916

intex 55916

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
309,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

عینک شنا آبی اینتکس intex 55916 نمونه ای از پر فروش ترین و محبوب ترین لوازم برای شنا و تفریحات آبی می باشد که دارای کیفیت بالا و اصل برای استفاده در طول عمر بالا بوده است. در نتیجه می توان با خیالی آسوده پس از خرید محصول از آن بهره مند شد و توانست در طول عمر بالا بهترین اوقات را کسب کرد. ماسک شنا می تواند برای حضور کودکان در محیط های آبی بهترین گزینه باشد که هم چشم ها را احاطه می کند و هم قادر به احاطه بینی برای این موقعیت می باشد. به هر حال این محصول دلنشین و زیبا دارای بخش های مناسب است که از جنس پلاستیک فشرده با کیفیت تشکیل شده است. به همین دلیل می توان با وجود قابلیت ضد حساسیت بودن و بدون مشکل از آن بهره مند شد و توانست در تمامی تفریحات خود از این محصول دلنشین و خاص استفاده کرد. رنگ بدنه محصول آبی می باشد که به این صورت مورد پسند کودکان پسر قرار می گیرد و برای آن ها رنگی دلخواه می باشد.

 در بخش پشت ماسک شنا بندی از جنس پلاستیک فشرده قرار گرفته است که انعطاف زیادی دارد و به راحتی استفاده می شود. به وسیله این بند پلاستیکی محصول بر روی صورت افراد ثابت قرار می گیرد و تکان نمی خورد و همچنین می تواند ایمنی کودکان در این محیط را ایجاد سازد. به منظور جلوگیری از ورود آب به داخل چشم و بینی مشکلی کودکان را تهدید نخواهد کرد و به راحتی می توانند در محیط های آبی حضور داشته باشند و به تفریحات آبی خود رسیدگی نمایند. به این خاطر است که محصول مورد نظر پر فروش و پر کاربرد است و برای استفاده افراد زیادی مورد خریداری قرار می گیرد و می توان از آن بهره مند شد. خرید عینک شنا آبی اینتکس intex 55916 با قیمت مناسب و کیفیت اینتکس اصل از فروشگاه سعید اینتکس انجام می شود.

نوعلوازم شنا
 جنس بندلاستیکی مقاوم
رده سنیبالاتر از 8 سال
شرکت سازندهاینتکس
 وزن 250 گرم
سایز بندی خیر
رنگبندی دارد
 سایر ویژگی ها مناسب بزرگسال
 دارای 4 رنگ مختلف
 اقلام همراه---------

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...