ماسک شنا اینتکس با طراحی جدید 55975

intex 55975

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • جنس: سیلیکون
  • مناسب برای: 8 سال به بالا
15%
700,000
600,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

ماسک شنا اینتکس مدل 55975 یکی از محصولات شرکت اینتکس می‌باشد که برای استفاده در فعالیت های شنای آزاد و غواصی طراحی شده است. این ماسک دارای ویژگی های زیر می باشد:

1. طراحی ویژه: طراحی این ماسک برای بهترین تجربه شنایی ممکن است. طراحی بدنه این ماسک باعث شده است که به راحتی روی صورت قرار بگیرد و هوا به داخل ماسک نفوذ نکند.
2. لنز بزرگ: این ماسک دارای لنز بزرگی است که باعث می شود که دید شما در زیر آب بهتر باشد و فضای بیشتری برای دیدن داشته باشید.
3. جنس بدنه: بدنه این ماسک از جنس پلی کربنات ساخته شده است که باعث می شود که ماسک بسیار سبک و مقاوم باشد.
4. قابل تنظیم: این ماسک دارای بند قابل تنظیم است که به شما اجازه می دهد تا اندازه ماسک را به صورت دقیقی به اندازه صورت خود تنظیم کنید.
5. محافظ لنز: این ماسک دارای محافظ لنز است که به شما کمک می کند تا لنز را در برابر خط و خش و آسیب های دیگر محافظت کنید.
6. طراحی بدون مه: این ماسک دارای طراحی بدون مه است که به شما اجازه می دهد تا همیشه دید خوبی داشته باشید و از دید شفافی برخوردار باشید.

در کل، ماسک شنا اینتکس مدل 55975 یکی از بهترین گزینه های موجود برای شنا و غواصی است که با ویژگی های متنوع و کیفیت بالا، تجربه شنایی شما را بهبود می بخشد.

عینک شنا اینتکس با طراحی جدید 55975 از سری محصولات شرکت بزرگ اینتکس برای تفریحات آبی بوده که در دو رنگ متفاوت و جذاب مطابق با سلیقه تمامی افراد طراحی و ساخته شده است. جنس لنز این محصول از پلی کربنات ساخته شده که از کیفیت و طول عمر بسیار بالایی برخوردار است و همچنین جنس خود ماسک نیز از پلاستیک ضد حساسیت بوده و شما عزیزان می توانید با خیالی آسوده و بدون ترس از حساسیت و یا بروز مشکلی حتی در مدت زمان طولانی از آن استفاده کنید. لازم به ذکر است جنس لنز این عینک در دمای مختلف آب مقاومت خوبی را از خود نشان داده و همچنین لنز این کالا به گونه ای ساخته شده که در زیر آب به هیچ عنوان بخار نکرده و باعث کاهش دید فرد شناگر نخواهد شد.

لازم به ذکر است فریم های این عینک شنا اینتکس به گونه ای ساخته شده که بخش وسیع از صورت را پوشش داده و البته زمانی که بر روی صورت قرار می گیرد، فرد شناگر هیچگونه فشاری را بر اطراف چشم خود احساس نخواهد کرد که همین موضوع سبب شده تا آب به داخل چشم نفوذ نکرده و باعث نارضایتی شناگر نشود.اگر که شما عزیزان به دنبال یک عینک زیبا و جذاب در عین حال با کیفیت و مقاوم هستید، ما با افتخار این عینک شنا اینتکس با طراحی جدید 55975 و مدرن را برای استفاده در استخرها و آب های آزاد به شما پیشنهاد می کنیم. شما عزیزان می توانید با مراجعه به سایت رسمی اینتکس و یا از طریق شماره تلفن های درج شده در سایت با ما در ارتباط باشید و محصول مورد نظرتان به راحتی ثبت سفارش کرده و در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.  

برند
INTEX
جنس
سیلیکون
مناسب برای
8 سال به بالا
شایان شریف پور

بسیار عالی و باکیفیت بود

238 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...