عینک شنا بزرگ دخترانه مدل 55682

INTEX 55682

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • جنس: سیلیکون
  • مناسب برای: 8سال به بالا
11%
370,000
330,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قیمت عینک شنا بچه گانه،عکس عینک شنا، قیمت عینک شنا حرفه ای، بند عینک شنا، عینک شنا اصل اینتکس در سایت نمایندگی سعید اینتکس آماده ارسال به سراسر کشور بصورت ارسال فوری می باشد. شما عزیزان می توانید از طریق این صفحه سفارش عینک شنا دخترانه خود را ثبت نمایید.

محصولات مرتبط

راهنمایی برای خرید عینک شنا دخترانه 

به منظور تمیز نگهداشتن آب استخرها از مواد شیمیایی مانند کلر استفاده می‌شود. برای محافظت چشم‌ها از آسیبی که مواد شیمیایی در حین شنا کردن به چشم‌ها وارد می‌کنند بهتر است از عینک شنا استفاده کنید. در حدود 40 سال است که استفاده از عینک شنا مرسوم شده است و روز به روز بر تنوع آن‌ها افزوده می‌شود. اگر تا به حال بدون عینک شنا به استخر رفته باشید حتما تجربه سوزش و خارش و قرمزی چشم‌ها را داشته‌اید! خوب است بدانید برای استخرهای روباز عینک‌ شنا مخصوصی وجود دارد که علاوه بر محافظت چشم‌ها از کلر، در برابر اشعه مضر خورشید نیز محافظت می‌کند. در این مطلب از نمایندگی سعید اینتکس می‌خواهیم اطلاعات خوبی درباره عینک شنا دخترانه به شما بدهیم. تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

امروزه استفاده از عینک شنا دخترانه به خصوص برای شاگردان مبتدی بسیار رواج داشته است. با استفاده از عینک شنا زمان بیشتری می‌توانید در استخر به شنا و تمرین بپردازید. اگر می‌خواهید شناگر ماهری شوید و در زیر آب نیز دید بهتری داشته باشید حتما از عینک شناموجود در نمایندگی سعید اینتکس استفاده کنید. استفاده از عینک به جهت دید بهتر، به شما اعتماد به نفس بیشتری می‌دهد و خواه ناخواه عملکرد بهتری خواهید داشت. 

عینک شنا دخترانه اصل

عینک شنا دخترانه اصل

عینک شنا دخترانه اصل

نمایندگی سعید اینتکس این ویژگی را دارد که شما با خیال راحت می‌توانید عینک شنا دخترانه اصل را تهیه کنید و با قیمت مناسب آن را درب منزل دریافت کنید. ما در نمایندگی سعید اینتکس این اطمینان را به شما می‌دهیم که بهترین و مناسب‌ترین نوع عینک شنا دخترانه را در فروشگاه ما پیدا خواهید کرد.

بسیار دیده شده افرادی که به دنبال عینک شنا با قیمت پایین هستند. هیچ وقت کیفیت را فدای کمیت نکنید چرا که در یک چشم به هم زدن مجبور به خرید مجدد خواهید شد و هزینه بیشتری را متحمل خواهید شد. خرید یک عینک شنا دخترانه اصل می‌تواند شما را تا مدت‌ها از خرید مجدد و پرداخت هزینه‌ اضافه مصون نگه دارد. در نمایندگی سعید اینتکس از اصل بودن کالا خیالتان آسوده باشد و این محصول را با قیمت‌ ویژه و باورنکردنی خریداری کنید.

از بهترین نمونه‌های عینک شنا دخترانه، عینک شنا دخترانه مدل 55682 است که در میان کاربران طرفداران بسیاری را با خود همراه کرده است. ویژگی مهم محصول اصل بودن و البته قیمت بسیار مناسب آن است که در نمایندگی سعید اینتکس زیر قیمت بازار موجود است. این محصول مناسب دختران بالای 8 سال است و از جنس لاتکس ساخته شده است.

برندهای محبوب عینک شنا در بازار

حتما با یک جستجوی ساده متوجه تنوع بالای عینک شنا به خصوص عینک شنا دخترانه شده‌اید! محبوب‌ترین برندهای روز دنیا عبارتند از: اینتکس، ایت، آکوا، فونیکس، آرنا، سوانژ، آدیداس و بسیاری دیگر. شما می‌توانید با توجه به بودجه‌ای که در نظر گرفته‌اید و البته ویژگی‌های محصول اقدام به خرید از فروشگاه آنلاین نمایندگی سعید اینتکس کنید. از مهم‌ترین ویژگی یک عینک شنادخترانه فیکس شدن کامل بر روی صورت است تا هیچگونه آبی از آن رد نشود. نکته دیگر که به هنگام خرید عینک باید بدان توجه کنید این است که بدون استفاده از بند عینک شنا دخترانه آن را با انگشتانتان به آرامی روی چشمانتان بگذارید. در صورتی که برای چند ثانیه مثلا 3 ثانیه روی صورت ماند آن عینک می‌تواند عینک خوبی باشد. نمایندگی سعید اینتکس انواع مختلفی از عینک‌های شنا استاندارد را جهت عرضه در اختیار دارد. کافیست برای خرید همین حالا اقدام کنید.

عینک شنا دخترانه

عینک شنا دخترانه

بهترین روش تمیز کردن و نگهداری عینک‌های شنا 

پس از شنا، اکثر افراد تمایل دارند تا هر چه سریع‌تر خود را به رختخواب برسانند. غافل از اینکه ساک ورزشی خود را خالی نکرده‌اند و به نظافت آن کم توجه هستند! یکی از بزرگترین اشتباهات پس از ورزش به خصوص شنا کردن، رسیدگی نکردن به وسایلتان است. به خاطر داشته باشید به خاطر مرطوب بودن محیط و بسته بودن فضای ساک ورزشی احتمال رشد باکتری و قارچ چند برابر خواهد شد. از طرف دیگر به دلیل بالا بودن قیمت لوازم ورزشی عاقلانه‌ترین کار ممکن رسیدگی به نظافت ساک ورزشی است. یکی از این وسایل عینک شنا است. پیشنهاد نمایندگی سعید اینتکس به شما این است که عینک شنا دخترانه خود را حتما هر بار پس از استفاده از ساک خارج کنید و با آب تمیز بشویید. از آنجایی که یک لایه ضد بخار برروی لنز عینک‌های شنا تعبیه شده است، استفاده از مواد شوینده سبب از بین رفتن آن لایه خواهد شد. به همین دلیل تأکید شده عینک شنا خود را تنها با آب شستشو دهید.

پس از شستشو تا خشک شدن کامل عینک شنا صبر کنید و عینک شنا دخترانه را سریعأ در ساک قرار ندهید. شما می‌توانید در نمایندگی سعید اینتکس علاوه انواع عینک‌های شنا، دیگر لوازم مورد نیاز خود مانند مانند استخر بادیرا نیز تهیه کنید.


برند
INTEX
جنس
سیلیکون
مناسب برای
8سال به بالا

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...