عینک شنا بنفش اینتکس intex 55691

intex 55691

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • جنس: سیلیکون
  • مناسب برای: 8 سال به بالا
26%
490,000
366,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

عینک شنا بنفش اینتکس intex 55691 جدید ترین نوع عینک شنا می باشد که با داشتن سازگاری زیاد در محیط توانسته رضایت مخاطب را به خوبی جلب کند و برای افراد مورد استفاده قرار گیرد. داشتن این محصول بی نظیر کمک به حضور در محیط های آبی می کند و قادر به ایجاد فضایی ایمن و استاندارد است. تا به این ترتیب بتوان با خیالی آسوده از حضور در محیط های آبی لذت برد و به داشتن آن اقدام کرد. عینک شنا وسیله ای لازم و ضروری است که ساختاری کوچک دارد و می تواند به راحتی در کنار افراد در موقعیت های مختلف قرار گیرد و مورد استفاده واقع شود. به این خاطر است که زمانی که افراد به مسافرت و گردش می روند در داخل ساک ان ها قرار می گیرد و فضای کمی را اشغال می کند و به راحتی قادر به استفاده در شرایط مناسب می باشد. این محصول به رنگ بنفش ساخته شده است تا مورد استفاده علاقه مندان به این رنگ قرار گیرد.

 به دور این محصول پلاستیکی با کیفیت قرار گرفته است که از نفوذ آب و رطوبت به چشم ها جلوگیری می کند و می تواند با کیفیت و با دوام باشد. کیفیت موجود در این بخش توانسته محصول را بدون ایجاد حساسیت و عارضه پوستی برای استفاده و بهره برداری افراد مختلف آماده کند و سازگاری زیادی را ایجاد نماید. به همین خاطر است که عینک شنا با برند اینتکس جزو پر فروش ترین و محبوب ترین موارد است که به خرید آن اقدام می کنند. به منظور خرید آسان عینک شنا بنفش اینتکس intex 55691 امکان مراجعه حضوری به نمایندگی اینتکس وجود دارد اما کسانی که شرایط مراجعه حضوری را ندارند می توانند با مراجعه به سایت سعید اینتکسخرید خود را ثبت نمایند تا هم از قیمت مناسب بهره مند باشند و هم محصولی با کیفیت اصل و اطمینان کامل را خریداری نمایند.

برند
INTEX
جنس
سیلیکون
مناسب برای
8 سال به بالا

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...