عینک شنا بچه گانه دو رنگ مدل 55611

intex 55611

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • جنس: سیلیکون
  • مناسب برای: 3-8 سال
22%
320,000
250,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

عینک شنا اینتکس مدل 55611 محصولی بسیار باکیفیت با طراحی حرفه ای و استاندارد مناسب برای کودکان 3 الی 8 سال می باشد. این عینک شنا کودک اینتکس ترکیبی از دو رنگ آبی و صورتی می باشد که بسیار شاد و کودکانه خواهد بود.

محصولات مرتبط

عینک شنا یکی از مهمترین لوازمی است که هنگام شنا کردن باید با خود همراه داشته باشید. این وسیله به شما کمک می‌کند تا از نفوذ آب و یا آلودگی به چشم‌های خود جلوگیری کنید. عینک‌های شنا در انواع مختلف مخصوص بزرگسال و بچگانه تولید و به بازار عرضه می‌شوند. در ادامه قصد داریم عینک شنا بچه گانه دو رنگ مدل 55611 را بررسی کنیم. با ما همراه باشید.

عینک شنا بچگانه چه مزیتی دارد؟

عینک شنا بچگانه چه مزیتی دارد؟

چرا باید کودکان از عینک شنا اینتکس استفاده کنند؟

در رابطه با خرید عینک شنا اینتکس باید بگوییم، در هر کاری باید طبق اصول درست آن پیش رفت. اگر شما قصد دارید کودکتان شنا کردن را یاد بگیرد، باید در ابتدا وسایل مورد نیاز این ورزش را فراهم کنید. همچین بهتر است در خرید وسایل دقت فرمایید که از ابتدا انتخاب صحیح و درستی داشته باشید؛ مثلا عینک شنا یکی از وسایلی است که برای شنا کردن نیاز دارید. باید توجه داشت که کودکان با بزرگسالان سیستم ایمنی متفاوتی دارند و الزامی است که هنگام شنا کردن از عینک شنای بچگانه استفاده کنند. این مسئله را باید جدی گرفت و از آن غافل نشد. عینک شنا اینتکس مانعی برای جلوگیری از آسیب رسیدن به چشم کودکان، هنگام شنا کردن در استخر است. اگرچه شنا یک ورزش شاد و مفرح برای کودکان، اما بهتر است که اصولی انجام شود تا در کنار لذت بردن از این تفریح آسیبی به کودک وارد نشود. 

آّیا عینک شنا بچگانه اینتکس خوب است؟

آیا عینک شنا بچگانه اینتکس خوب است؟

عینک شنای اینتکس چه ویژگی‌هایی دارد؟

برند شناخته شده‌ی اینتکس که از سال 1975 با تولید توپ های بادی شروع به کار کرده است، امروزه با تولیدات خود، بازار وسایل بادی را در دست گرفته و یک برند خوش نام تبدیل شده است. برند اینتکس با تولید محصولات باکیفیت و مقرون به صرفه در زمینه وسایل بادی مانند استخر بادی شهرت بسیاری کسب کرده است. برای کودکان که در حال رشد هستند و پوست حساس تری دارند، بهتر است از وسایل مرغوب و با کیفیت استفاده کنیم. اگر مسئله چشم کودک باشد که حساسیت خرید را بالاتر می‌برد، پس باید از یک برند مرغوب خرید کرد. عینک شنا اینتکس با کیفیتی که ارائه میدهد، مانع از ورود هرگونه باکتری و یا بیماری‌های قارچی موجود در آب، به داخل چشم کودک می‌شود. عینک های بچگانه اینتکس به گونه‌ای ساخته شده‌اند که اصلا بخار نمی‌کنند و حتی برای کودکان با پوست حساس نیز سازگاری دارند.

عینک شنا بچگانه اینتکس به نحوی طراحی شده است تا به آسانی روی چشم‌های کودک شما نصب شود. جنس این عینک از لاتکس مرغوب است و هیچ خطری برای سلامت کودک ندارد. زیرا این عینک کاملا استاندارد و به صورت حرفه‌ای طراحی شده است تا از نفوذ آب و سوزش چشم‌های کودک شما جلوگیری کند. این عینک برای کودکان 3 تا 8 سال کاملا مناسب است و به خوبی روی سر کودک می‌نشیند. رنگ بندی عینک شنا بچه گانه اینتکس کاملا شاد و کودکانه است. به همین دلیل روی روحیه‌ی کودک نیز تاثیر مثبتی دارد. 

عینک شنا اینتکس را از کجا بخریم؟

نمایندگی سعید اینتکس، فروشگاه رسمی شرکت اینتکس است که ارائه دهنده تمام محصولات اینتکس در ایران می‌باشد. بهتر است سلامتی کودک خود را درنظر بگیریم و یک محصول با قیمت مقرون به صرفه و با کیفیت را خریداری کنیم. شما می‌توانید با در نظر گرفته بودجه خود به سایت سعید اینتکس مراجعه کرده و تنوع محصولات را از نظر قیمت و رنگ بندی مشاهده کنید و محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید. در این سایت انواع عینک شنا بچگانه مانند عینک شنای اینتکس ساده یا همان تک رنگ و دورنگ وجود دارد.

از کجا عینک شنا بچگانه بخریم؟

از کجا عینک شنا بچگانه بخریم؟

خرید حضوری عینک شنای اینتکس

در رابطه با خرید عینک شنا اینتکس باید بگوییم، برای خرید محصولات اینتکس اگر شما در محدوده ی نزدیک به شهر کرج هستید می‌توانید به صورت حضوری به فروشگاه سعید اینتکس مراجعه کنید و خرید راحتی داشته باشید. اما باید توجه کنید که تمامی محصولات اینتکس اصل را فقط یا در شعبه حضوری فروشگاه سعید اینتکس و یا از طریق سایت سعید اینتکس خریداری نمایید. برای خرید عینک شنا اینتکس به صورت اینترنتی، شما می‌توانید محصول مورد نظر خود را از سایت سعید اینتکس خریداری نمایید. در این سایت عینک‌های شنای مختلفی برای کودکان قرار داده شده‌اند که به راحتی می‌توانید تنها با چند کلیک خرید خود را نهایی کنید.

برند
INTEX
جنس
سیلیکون
مناسب برای
3-8 سال

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...