عینک شنای زرد رنگ اینتکس intex 55611

Intex 55611

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • جنس: سیلیکون
  • مناسب برای: 3-8 سال
22%
320,000
250,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

عینک شنا زرد اینتکس intex 55611 از سری محصولات برند و اصل است که در فروشگاه های وسایل جانبی برای خرید آماده می باشد. این محصول خاص و منحصر به فرد توانسته رضایت مخاطب را به خوبی جلب کند تا برای آن ها موقعیت استاندارد جهت تفریحات آبی به خصوص شنا ایجاد گردد. این عینک شنا از آن جایی که برای رده سنی کودک ساخته شده است می تواند برای آن ها قابلیت های زیادی داشته باشد تا توانایی حضور در محیط های آبی را پیدا کنند و از آن لذت ببرند. عینک شنا با برند اینتکس ترکیبی از بهترین مواد اولیه است که دارای قابلیت انعطاف می باشد. به این صورت بر روی صورت کودکان به راحتی قرار می گیرد و مورد استفاده آن ها واقع می شود. این وسیله کاربردی به رنگ صورتی طراحی و تولید شده است که از این رو می توان آن را مناسب رده سنی کودک و برای کودکان دختر در نظر گرفت که به این رنگ تمایل دارند.

رنگبندی شاد شامل این محصول شده است که می تواند متناسب با روحیه کودکان باشد و برای آن ها بهترین و خاص ترین موقعیت را فراهم کند تا در بستری ایمن و استاندارد قادر به انجام تفریحات آبی و مهیج باشند. عینک شنا به جهت حضور در دریا و استخر خریداری می شود و می تواند از برخورد آب به چشم کودکان جلوگیری نماید. به همین خاطر است که لازم و ضروری است و فروش بالایی نیز دارد که با پرداخت هزینه کم خریداری می شود. این لوازم جانبی به برند اینتکس و کیفیت بالا تنها از فروشگاه سعید اینتکس سفارش داده می شود و خریدی مقرون به صرفه خواهد بود که با قیمتی مناسب برای علاقه مندان ایجاد می شود و می تواند در تمامی تفریحات آبی کودکان برای آن ها استفاده شود.

برند
INTEX
جنس
سیلیکون
مناسب برای
3-8 سال

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...