عینک شنا زرد رنگ اینتکس intex 55916

intex 55916

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
309,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

عینک شنا زرد رنگ اینتکس intex 55916 تمامی شرایط استاندارد و ایمن برای حضور کودکان در داخل محیط های آبی را مهیا می کند و دارای ترکیبی از بهترین مواد اولیه می باشد تا بتوان از آن بهره مند شد. داشتن با کیفیت ترین بدنه و سازگاری بالا در این محصول سبب شده است که افراد بتوانند از آن استفاده های لازم را به عمل آورند و در عمق آب بهترین تفریحات آبی را داشته باشند. در خصوص ساختار ماسک شنا می توان گفت که مانند یک عینک شنا عمل می کند اما به دلیل وسیع بودن سطح شیشه های آن و داشتن محلی به جهت قرار گیری بر روی بینی و احاطه کردن آن با نام ماسک شنا معرفی می شود و می تواند از بروز آسیب و مشکل در افراد جلوگیری کند. از این رو بهترین لحظات را برای کودکان رقم می زند و می تواند برای آن ها بهترین اوقات را شامل شود. ماسک شنا دارای رنگبندی متنوع می باشد که در این محصول معرفی شده بدنه به رنگ زرد و فانتزی است تا در نظر کودکان جذاب به حساب بیاید و علاقه مندان به رنگ زرد خرید آن را انجام دهند.

 با این وجود است که می توان از این ماسک شنا به جهت حضور در استخر و محیط های آبی دیگر استفاده کرد و چشم و بینی کودکان را از نفوذ آب و صدمه در امان نگه داشت. وزن محصول به گونه ای است که به راحتی بر روی چهره کودکان قرار می گیرد و می تواند توسط آن ها بر روی صورت حمل شود. به همین خاطر جزو محصولات پر طرفدار و منحصر به فرد می باشد که می توان خرید آن را انجام داد و از محصول بهره کافی را برد. پلاستیک فشرده با کیفیتی که در این محصول به کار رفته است نیز سازگاری و طول عمر آن را دو چندان کرده است و می تواند استفاده آسان از آن را ایجاد نماید. خرید عینک شنا زرد رنگ اینتکس intex 55916 توسط علاقه مندان از نمایندگی اینتکس انجام می گیرد.

نوعلوازم شنا
 جنس بندلاستیکی مقاوم
رده سنیبالاتر از 8 سال
شرکت سازندهاینتکس
 وزن 250 گرم
سایز بندی خیر
رنگبندی دارد
 سایر ویژگی ها مناسب بزرگسال
 دارای 4 رنگ مختلف
 اقلام همراه---------

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...