فین شنا قدرتی سایز 41-45 intex کد 55932

intex 55932

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • جنس: سیلیکون
  • مناسب برای: بزرگسالان
  • سایز فین: 41-45
11%
1,550,000
1,380,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

فین شنا اورجینال زرد اینتکس intex 55932 در بسته بندی محکم و قابل حمل برای جا به جایی به محیط های مختلف آماده می باشد به طوری که به راحتی انجام می گیرد و می توان از وجود آن بهره مند شد. محصول مورد نظر دارای ترکیبی از بهترین مواد اولیه است که می تواند دارای سازگاری های لازم باشد و به افراد در زمینه استفاده طولانی مدت در زمان شنا کمک کند. با این محصول می توان در محیط های آبی بهترین موقعیت و شرایط را به دست آورد که در نتیجه حرکت در عمق آب آسان می شود و می توان در مسابقات شنا نیز از آن استفاده کرد. ساختار محصول مورد نظر مانند پای قورباغه می باشد که می تواند برای هر یک از علاقه مندان و استفاده کنندگان لحظات خوشی را رقم بزند. به این خاطر است که این محصول منحصر به فرد و خاص توانسته رضایت افراد را به خوبی جلب کند و برای آن ها موقعیت دلخواه و استاندارد را رقم بزند.

فین شنا وزن کمی دارد و در کنار سایر وسایل مورد نیاز جهت سفر قرار می گیرد و فضای کمی را اشغال می کند. در ساختار این محصول پلاستیکی قرار گرفته است که در پشت پا واقع می شود. این پلاستیک می تواند جهت ثابت مانند پا در زمان تفریحات آبی در نظر گرفته شود و برای افراد بهترین موقعیت و شرایط را رقم بزند. از این رو استفاده از این محصول در راحت ترین حالت ممکن انجام می شود و می توان از وجود آن بهره مند شد. بهترین محصولات لوازم جانبی در نمایندگی بزرگ اینتکس موجود است که دارای کیفیت اصل می باشند و با طول عمر بالا در اختیار علاقه مندان می باشند. فین شنا اورجینال زرد اینتکس intex 55932 نیز با کیفیت بالا و قیمت مناسب در نمایندگی اینتکس موجود است که به راحتی خریداری می شود.

برند
INTEX
جنس
سیلیکون
مناسب برای
بزرگسالان
سایز فین
41-45

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...