فین شنا قدرتی بزرگسال سایز 41-45 اینتکس 55932

intex 55938

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • جنس: سیلیکون
  • مناسب برای: بزرگسالان
  • سایز فین: 41-45
11%
1,550,000
1,380,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

فین شنا سبز رنگ اینتکس intex 55938 از سری محصولات اصل و اورجینالی است که با بهترین مواد اولیه ساخته شده است و برای حضور در محیط های آبی دارای سازگاری های لازم می باشد. این محصول کاربردی و منحصر به فرد توانسته رضایت مخاطب را به خوبی جلب کند و برای آن ها دارای طول عمر و سازگاری زیاد باشد. به این صورت که افراد بتوانند در محیط های آبی و در زمان انجام شنا از آن استفاده کرده و سرعت و شتاب زیادی به خود گیرند. فین شنا قابلیت قرار گیری در پا به صورت ثابت را دارد و می تواند سازگار ترین شرایط را داشته باشد. به طوری که دچار آسیب نمی شود و به دلیل داشتن ساختاری نوک تیز سرعت حرکت افراد در زمان شنا را نیز افزایش می دهد.

با این وجود است که طرفداران زیادی دارد و می تواند به عنوان برترین نمونه از محصولات جانبی مورد استفاده کودکان و نوجوانان شناخته شود. این محصول به رنگ سبز ساخته شده است تا آن دسته از افراد که به این رنگ تمایل دارند بتوانند آن را مورد خریداری قرار دهند و از ان در طی طول عمر بالا بهره مند باشند. فین شنا برای آن دسته از افراد که دارای تعادل در زمان شنا نیستند لازم و ضروری است و می تواند برای آن ها بهترین تفریحات آبی را رقم بزند. از این رو پر فروش است و به راحتی مورد استفاده و بهره برداری افراد مختلف قرار می گیرد. هر یک از کسانی که تمایل به خرید فین شنا سبز رنگ اینتکس intex 55938 دارند می توانند این محصول را با کیفیت بالا و قیمت مناسب از نمایندگی اینتکس سفارش دهند و در زمان رفتن به تفریحات آبی و داشتن شنا در داخل استخر ان را مورد استفاده طولانی مدت قرار دهند.

برند
INTEX
جنس
سیلیکون
مناسب برای
بزرگسالان
سایز فین
41-45

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...