قایق بادی اکسپلورر دونفره کودک intex 58356

Intex 58356

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
998,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

قایق بادی اکسپلورر دونفره کودک intex 58356 از ساختاری حرفه ای برخوردار است تا در داخل آن احساس راحتی شود و کودکان بدون مشکل در محیطی ایمن و استاندارد مشغول سرگرمی باشند. این محصول بهترین گزینه برای رفتن به مسافرت می باشد که در آب  های آرام مورد استفاده قرار می گیرد و دارای تعادل لازم برای استفاده در چنین محیط هایی است. در طی استفاده از این محصول همواره موقعیت برای قرار گیری آن بر روی سطح آب مهیا است و افراد می توانند بدون مشکل و دشواری در داخل آن حضور پیدا کرده و از موقعیت بهره مند باشند. کف بدنه از طراحی مواج برخوردار است تا کودکان در محیطی لغزنده دچار سر خوردن نشوند و در جای خود باقی بمانند. این طراحی سبب جلوگیری از خستگی آن ها نیز می شود و محیطی استاندارد و راحتی را ایجاد کرده است.

 ظرفیت دو نفره محصول برای استفاده دو کودک و یا نوجوان از بدنه سبب شده است که محصول فروش بالایی داشته باشد و برای گروه های گردشگری و تفریحگاه ها مورد استفاده قرار گیرد. کسانی که به محیط های تفریحی و یا مسافرت می روند می توانند این محصول را به صورت خالی از باد و تاشو در داخل ساک قرار داده و با خود به همراه داشته باشند تا در نتیجه با مهیا بودن شرایط و موقعیت نسبت به راه اندازی آن اقدام کنند. دارندگان قایق بادی اکسپلورر مد نظر باید نسبت به تهیه پمپ باد دستی اقدام کنند تا در شرایط قرار گیری در محیط هایی که دارای آب های آرام می باشد قادر به راه اندازی محصول در مدت زمان کم و به راحتی باشند. در نتیجه اوقات خوشی سپری می شود و می توان به بهترین شکل از وجود محصول بهره مند شد. اهرم نگه دارنده پارو نیز تا میزان زیادی تعادل محصول را ایجاد می کند تا محصول به داخل آب واژگون نشود و افراد نیز در داخل آن باقی بمانند. خرید محصول مورد نظر تنها از نمایندگی اینتکس صورت می گیرد.

نوع تفریحی
 تحمل وزن 120 کیلو گرم
 طول 196 سانتی متر
 عرض 102 سانتی متر
 ارتفاع 33 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه بادی
 پمپ
 نوع پمپ دستی
 پارو
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 4.4 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 دارای طناب نجات
دارای دو عدد پاروی پلاستیکی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...