قایق بادی اینتکس مدل 68305 اصلی با گارانتی

intex 68305

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • تاییدیه گارد ساحلی امریکا: دارد
  • طول: 274 CM
  • عرض: 76 CM
15%
12,500,000
10,700,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق  بادی  اینتکس  مدل  چلنجر  k1  یا  قایق  کایاک  نفره  از  نمایندگی  سعید  اینتکس  در  کرج  با  ضمانتنامه  کتبی  و  ارسال  سریع  به  سراسر  کشور

محصولات مرتبط

قایق بادی اینتکس مدل 68305 از سری قایق بادی های ساخته شده توسط برند اینتکس بوده که به تازگی وارد بازار ایران شده و یکی از با دوام ترین و با کیفیت ترین قایق های موجود در بازار می باشد. شرکت اینتکس از تولیدکنندگان بزرگ لوازم بادی است که در این چند سال اخیر توانسته مقام بهترین تولیدکننده محصولات بادی را برای خود کسب کند. بدنه این قایق بادی از پی وی سی دو لایه ساخته شده که کیفیت بسیار بالایی داشته و همچنین مقاومت بالایی نیز نسبت به فشارآب از خودش نشان می دهد. جنس پی وی سی به کار رفته در ساخت این محصول به گونه ایست که به راحتی دچار آسیب دیدگی نمی شود.

 همچنین بر روی این قایق بادی یک جفت پارو، یک عدد پمپ باد و ساک حمل و نقل قرار گرفته شده که این پمپ باد قرار گرفته شده در بسته بندی این محصول در اندازه متوسط می باشد که به راحتی می تواند قایق بادی شما را باد کند. بر روی این قایق بادی یک عدد صندلی بادی قرار گرفته شده که راحتی زیادی به شما عزیزان می دهد که در هنگام نشستن در داخل آن احساس نرمی و لطافت فوق العاده ای را احساس خواهید کرد. همچنین همانطور که گفته شد بر روی این محصول یک عدد پارو هم قرار دارد که دیگر نیازی به تهیه آن به صورت جداگانه نخواهید داشت. لازم به ذکر است وجود تمام این موارد باعث شده تا یک محصول فوق العاده از نظر طراحی را شاهد باشیم. رویه این محصول از نوع PVC  برزنتی بوده که بسیار مقاوم است و همچنین بخش های کناری این محصول نیز همانند رویه این محصول از همان نوع  پی وی سی برزنتی می باشد که علاوه بر این ها کف این محصول نیز از نوع PVC دو لایه بادی ساخته شده که بسیار نرم و لطیف است و در عین حال مقاومت و استحکام قابل قبولی دارد. برای خرید این قایق بادی می توانید از فروشگاه اینتکس اقدام به عمل آوردید چرا که این شرکت تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند.

قایق بادی اینتکس مدل 68305 در دسته بندی قایق های جنگی و مسابقاتی قرار دارد که می توان با استفاده از آن در مسیر آب های خروشان نیز قرار گرفت. این محصول مورد استفاده افراد حرفه ای قرار می گیرد تا با داشتن آن سرعت بالایی را در آب ها داشته باشند و از داشتن آن لذت ببرند. قایق بادی محصولی بی نظیر می باشد که بدنه ای محکم دارد. افراد قادر خواهند بود که با خیالی آسوده در داخل این قایق بادی قرار گیرند و نسبت به داشتن یک محصول ایمن و استاندارد مطمئن باشند. قایق بادی مد نظر مدل چلنجر بوده است و از بدنه ای کشیده برخوردار می باشد که به نوبه خود مزیت های زیادی را به دنبال دارد. در کنار این محصول وسایل همراه نیز وجود دارد که با این وجود افراد راحت ترین موقعیت را به دست می آورند. قایق بادی محصولی بی نظیر است که جایگزین مناسب به جای قایق های دیگر می باشد. امروزه افراد بیش تری نسبت به خرید آن اقدام می کنند و سعی دارند با داشتن آن هم در هزینه خرید قایق صرفه جویی نمایند و هم به راحتی یک محصول با کیفیت را داشته باشند. چنانچه تمایل به داشتن این محصول دارید ابتدا مطالب زیر را مطالعه نمایید.

قایق بادی اینتکس مدل 68305

خصوصیات منحصر به فرد محصول

قایق بادی مد نظر که در گروه قایق های چلنجر وجود دارد تشکیل شده از ساختاری کشیده که دارای بخش جلویی تیز می باشد. این ساختار می تواند مسیر آب را به راحتی بشکافد و بپیماید. در نتیجه سرعت بالایی خواهد داشت و شتاب بیش تری به آن اختصاص می یابد. از این رو در انجام مسابقات قایقرانی از این نمونه از قایق های بادی استفاده می شود. در بین مدل های قایق بادی هر چه کشیدگی بدنه بیش تر بوده باشد شرایط برای داشتن سرعت بالا بهتر خواهد شد. چرا که سطح آب به راحتی باز می شود و مسیر برای حرکت روان تر می شود. این محصول نیز دارای خصوصیات منحصر به فرد و مورد علاقه افراد بوده است که در نتیجه می توان نسبت به داشتن آن اقدام کرد. علاوه بر این موارد قایق بادی مد نظر دارای نشیمن و تکیه گاهی بادی است که رویه طبی و مواج دارد. از این رو می توان بر روی آن به راحتی قرار گرفت و محل نشیمن مشخصی دارد. به این ترتیب افراد در این زمان دچار مشکل نمی شوند و می توانند ساعات خوشی را سپری کنند. 

خرید قایق بادی اینتکس مدل 68305

لوازم همراه قایق بادی

یکی از مزیت های خرید قایق بادی نسبت به خرید سایر قایق ها این است که با خرید آن می توان به وسایل جانبی مهمی دست پیدا کرد که به صورت رایگان در اختیار خریدار قرار می گیرد. وسایل همراه این محصول عبارتند از پمپ باد که مهم ترین آن می باشد. به منظور راه اندازی آسان قایق بادی وجود پمپ باد لازم و ضروری است و می توان با داشتن آن بدنه را در کم ترین زمان راه اندازی نمود. علاوه بر این موارد این محصول دارای پارو نیز می باشد که به نوبه خود در حرکت دادن قایق بادی نقش مهمی دارد. خرید جداگانه پارو شامل هزینه ای دیگر برای استفاده کننده می شود که با وجود آن می توان در هزینه ها صرفه جویی کرد. بدنه دارای طناب نجات نیز می باشد که دارای مزیت زیاد بوده است. همچنین ساک حمل نیز در کنار محصول وجود دارد تا در صورت تمایل به حمل و نقل آن راحت تر صورت گیرد.

نحوه خرید قایق بادی

قایق بادی مدل چلنجر کایاک k1 در فروشگاه سعید اینتکس آماده خرید تمامی علاقه مندان می باشد که تنها از این طریق می توان نسبت به داشتن آن اقدام کرد.

برند
INTEX
تاییدیه گارد ساحلی امریکا
دارد
طول
274 CM
عرض
76 CM
ارتفاع
33 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.75 MM
تحمل وزن
100 KG
وزن بسته بندی
26 KG
برچسب تعمیرات
دارد
پمپ باد
دارد
نوع پمپ
دستی 68614
پارو
دارد
نوع پارو
دسته آلومینیومی
گیج تنظیم باد
دارد
طناب نجات
دارد
نشیمنگاه
دارد
کیف حمل
دارد
کیف لوازم
تور نگهدارنده لوازم دارد
ظرفیت
1 نفر
محل نصب موتور
ندارد
جای قلاب ماهیگیری
ندارد
سایر ویژگی ها
تیغه مخصوص برش آب در زیر قایق دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...