قایق بادی اینتکس مدل 68367

intex 68367

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • تاییدیه گارد ساحلی امریکا: دارد
  • طول: 236 CM
  • عرض: 114 CM
12%
5,400,000
4,800,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

قایق  بادی  اینتکس  مدل  چلنجر  2  نفره  مدل  68347  رنگ  آبی  از  نمایندگی  سعید  اینتکس  دارای  کارت  گارانتی  بابت  صدمه  دیدن  بدنه  توسط  مشتری

قایق بادی مدل چلنجر با کد 68367 با ظرفیت تحمل وزن 200 کیلوگرم برای استفاده دو بزرگسال مناسب است. ظاهر این قایق ترکیبی از رنگ آبی و نوار زرد رنگ است که هارمونی جذاب را به نمایش گذاشته است. این قایق به دلیل وزن سبک، به راحتی قایل حمل و جابه جایی است. این قایق شامل سه دریچه باد می باشد. یک دریچه متعلق به کف قایق و دو دریچه دیگر متعلق به بدنه قایق است. کف باد شونده قایق موجب می گردد هنگام نشستن در قایق احساس راحتی را تجربه کنید. همچنین کف قایق بادی چلنجر به صورت مواج طراحی شده تا از سر خوردن شما درون قایق جلوگیری شود. بدنه این استخر از دو لایه یا بخش داخلی و خارجی تشکیل شده است و بر روی هر دو لایه داخلی و خارجی دریچه باد تعبیه شده است. وجود این دو لایه مجزا برای باد زدن قایق موجب می شود به هنگام آسیب دیدگی یکی از این دو لایه ی بدنه، لایه ی دیگر بدنه، مانع از غرق شدن قایق گردد و موجب افزایش امنیت شما می شود. دو پارو از جنس پلاستیک فشرده با مقاومت و استحکام بالا درون بسته بندی این محصول موجود است که در دو طرف بدنه این قایق گیره هایی برای پارو تعبیه شده که پارو زدن را برای شما تسهیل می بخشد. دور تا دور این قایق طنابی به چشم میخورد که توسط گیره هایی که روی بدنه قایق تعبیه شده به قایق متصل شده است. از این طناب می توان به عنوان طناب نجات استفاده کرد. از دیگر کاربردهای این طناب این است که هنگامی که قایق را باد کرده اید می توانید از این طناب به عنوان دستگیره حمل استفاده نموده و به کمک آن قایق را جا به جا کنید. جنس قایق وینیل بوده و در مقابل نور آفتاب شدید، ساییدگی و پوسیدگی و ضربه بسیار مقاوم است.

قایق بادی اینتکس مدل 68367این قایق شامل یک پمپ دستی مدل 68612 می باشد که به کمک آن می توانید به راحتی قایق خود را باد کنید و در آبهای راکد و آرام از آن استفاده کنید و لذت ببرید. درون بسته بندی این قایق شاخصی به منظور تنظیم باد قایق موجود است. بر روی بدنه قایق کنار دریچه باد، خطی مشکی رنگ 10 سانتی متری مشاهده می کنید.  کاربرد این خط در تنظیم باد قایق است به گونه ای که به کمک پمپ دستی باد زدن را تا جایی ادامه می دهید که ابتدا و انتهای این شاخص کاملا منطبق بر ابتدا و انتهای خط کنار دریچه گردد .  هنگام باد زدن قایق باید به این نکته توجه داشت که بیشتر حجم باد در قسمت جلوی قایق یا به اصطلاح دماغه ی قایق جمع می شود و تست کردن تنظیم باد با کف دست می بایست از این ناحیه صورت گیرد. توجه داشته باشید باد استاندارد قایق به میزانی است که قایق حالت فنری و انعطاف داشته باشد.قابل به ذکر است شرکت سعید اینتکس این محصول را گارانتی کتبی نموده و جهت خدمات و تعمیرات رایگان می توانید از آن بهره مند شوید.


قایق بادی اینتکس مدل 68367 یکی از قایق های با کیفیت و جذابی است که شرکت اینتکس همواره آن را با تعداد بسیار بالا تولید و عرضه می کند و جزو محبوب ترین محصولات این شرکت به شمار می رود. در واقع شما می توانید مشاهده کنید که هم از نظر جنس و کیفیت و هم از نظر ساختار توانسته محصولی ایده آل را به دست مشتریان برساند. در همین راستا اگر بخواهیم به صورت مختصر و مفید با شما صحبت کنیم باید عنوان کنیم که این قایق مناسب برای استفاده برای دو نفر به صورت هم زمان می باشد که از ابعادی استاندارد بهره برده و به بهترین شکل ممکن می توانید بر روی آب های آرام از این محصول استفاده کنید.

این کالا تاییدیه گارد ساحلی آمریکا را دارد به این معنا که شما می توانید با اطمینان خاطر دست به خرید و استفاده از این قایق با کیفیت زده و بدون نگرانی از بابت کیفیت این محصول از آن بهره مند شوید. هم چنین باید اشاره داشته باشیم که این قایق قابلیت تحمل وزن 200 کیلو گرمی را هم داراست که این مسئله هم سبب شده تا افراد بزرگسال به صورت ایده آل از این قایق بتوانند استفاده کنند. وجود طرح و نقش جذاب این قایق نیز یکی دیگر از خصوصیات خوب این محصول به شمار می رود که قطعا در هنگام خرید خیلی از افراد به مسئله ظاهری این قایق هم توجه خواهند کرد.

قایق بادی اینتکس مدل 68367

علاوه بر این ها بسته بندی این محصول تنها 7 کیلو گرم وزن دارد که قطعا به ساده ترین شکل ممکن می توانید این قایق بادوام را حمل و نقل کرده و در شرایط ایده آل اقدام به باز کردن و استفاده از این قایق کنید. در داخل باکس این محصول نیز یک عدد پمپ باد دستی نیز وجود دارد که برای راه اندازی این محصول می توانید به ساده ترین شکل ممکن به وسیله این پمپ و بدون نیاز به برق اقدام به باد کردن قایق خود نمایید. با در نظر گرفتن این ویژگی ها قطعا هم اکنون با آگاهی کامل می توانید دست به خرید و ثبت سفارش این قایق زیبا از سایت فروشگاه سعید اینتکس کرج زده و محصول را همراه با ضمانت نامه کتبی در سریع ترین زمان ممکن درب منزل دریافت کنید.

قایق بادی اینتکس مدل چلنجر 2 می باشد که از سری قایق های بادی تفریحی است و می توان نسبت به داشتن آن اقدام کرد. افراد برای راحتی اعضای خانواده خود در زمان مسافرت به مکان های آبی می توانند این محصول منحصر به فرد که دارای طراحی ساده می باشد را خریداری کنند و در اختیار آن ها قرار دهند. در نتیجه امکان داشتن انواع گشت و گذار در آب های آرام برای آن ها وجود دارد. قایق بادی مد نظر وزن کمی دارد و در واقع وزن ناچیز آن سبب استفاده طولانی مدت و راحت از آن شده است. محصول را می توان به عنوان هدیه نیز خریداری کرد و برای علاقه مندان به محیط های آبی و ماهیگیری تهیه نمود. این محصول بی نظیر بدنه ای مقاوم در برابر عوامل مختلف دارد و می تواند در طی سال های زیاد بهترین شرایط را برای علاقه مندان ایجاد سازد. با توجه به این موارد امکان خرید آن توسط تمامی افراد وجود دارد و به راحتی می توانند آن را برای استفاده آماده سازند. قایق بادی مد نظر برند و اصل است و با کیفیت بالا برای استفاده در شرایط مختلف اماده شده است. اطلاعات تکمیلی در خصوص قایق بادی اینتکس در ادامه آمده است که به بررسی آن می پردازیم.

قایق بادی اینتکس مدل 68367

قایق بادی از نوع تفریحی

این محصول از انواع قایق بادی از نوع تفریحی است که برای گشت و گذار در آب های آرام طراحی و تولید شده است. بدنه محصول به گونه ای طراحی شده است که می تواند مسیر آب های آرام را طی کند و برای قرار گیری در آب های خروشان ساخته نشده است. چرا که با توجه به این طراحی قایق بادی نمی تواند مسیر آب های خروشان را طی کند و سرعت کافی برای این مسیر را نخواهد داشت. از این رو محصول تنها برای گشت و گذار های تفریحی در آب های آرام مانند دریاچه و رودخانه مورد استفاده قرار می گیرد. در زمان رفتن به تفریح و یا مسافرت امکان به همراه داشتن این محصول وجود دارد و می توان به راحتی آن را در کنار خود داشت و در موقعیت مناسب به استفاده و بهره برداری از آن اقدام نمود. 

تجهیزات همراه قایق بادی

این محصول برای استفاده آسان در کنار خود دارای پارو می باشد تا به راحتی بتوان مسیر حرکت در آب ها را مشخص کرد و این که سرعت حرکت در آب را نیز تعیین نمود. با وجود این محصول است که استفاده از قایق بادی میسر می شود و می توان ساعات زیادی را با آن سپری نمود. بر روی بدنه اهرم نگه دارنده پارو نیز وجود دارد تا بتوان به راحتی پارو را در موقعیت مناسب قرار داد. طناب نجاتی نیز بر روی بدنه قرار دارد که مزیت های زیادی را به دنبال دارد. در صورت بروز مشکل و خطر و یا افتادن افراد به داخل آب طناب نجات به کار می آید و می تواند فرد داخل آب افتاده را به راحتی از آب خارج نماید. به این ترتیب بهترین موقعیت ایجاد خواهد شد که مورد پسند افراد خواهد بود.

قایق بادی اینتکس مدل 68367

دارا بودن پمپ باد

با وجود پمپ باد دستی می توان به سرعت بدنه محصول را راه اندازی نمود و به سرعت به باد کردن آن اقدام کرد. این پمپ باد نیز اورجینال و اصل می باشد و از کیفیت بالا برخوردار است. در نتیجه طول عمر بالایی دارد و برای باد کردن مکرر بدنه و باد کردن سایر محصولات بادی ساخته شده است و مشکلی را به وجود نمی آورد. کارکرد آن نیز آسان است و تمامی افراد قادر به استفاده از آن خواهند بود.

خرید قایق بادی چلنجر 2

روش خرید قایق بادی چلنجر 2 آسان می باشد و تنها با مراجعه به سایت نمایندگی اینتکس انجام خواهد شد.

برند
INTEX
تاییدیه گارد ساحلی امریکا
دارد
طول
236 CM
عرض
114 CM
ارتفاع
41 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.45 MM
تحمل وزن
200 KG
وزن بسته بندی
7 KG
برچسب تعمیرات
دارد
پمپ باد
دارد
نوع پمپ باد
دستی مدل 68612
پارو
دارد
نوع پارو
پلاستیکی
گیج تنظیم باد
دارد
طناب نجات
دارد
نشیمنگاه
ندارد
کیف حمل
ندارد
کیف لوازم
ندارد
ظرفیت
2 نفر
محل نصب موتور
ندارد
جای قلاب ماهیگیری
ندارد
سایر ویژگی ها
سبک و قابلیت حمل آسان

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...