قایق بادی اینتکس مدل 68373

intex 68373

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • تاییدیه گارد ساحلی امریکا: دارد
  • طول: 297 CM
  • عرض: 127 CM
5%
15,500,000
14,800,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

​​​​قایق بادی اینتکس 3 نفره مدل 68373 طرح مارینر معروف به قایق برزنتی 3 لایه مناسب برای آب های  خروشان و دریا و آبهای آرام دارای ضمانت نامه کتبی واقعی سعید اینتکس است.

محصولات مرتبط

قایق بادی اینتکس مدل 68373 یا قایق بادی مارینر 3 محصولی با کیفیت و مزیت های فوق العاده نسبت به سایر قایق های بادی می باشد.قایق بادی مارینر با بدنه ای فوق العاده مستحکم قابل استفاده در دریا و دریاچه و آب های خروشان می باشد.جنس بدنه ی این قایق ساخته شده از برزنت شمعی و شبکه ای از الیاف می باشد که مقاومت آن را چندین برابر کرده. از نکات ایمنی قایق بادی مارینر می توان به وجود نوار ضربه گیر آن اشاره کرد.که این ضربه گیر هنگام ضربه خوردن قایق به صخره و یا مشابه آن ، مانند سپر عمل کرده و مانع از اسیب دیدن قایق بادی می شود.جنس این ضربه گیر از پلاستیک نرم و فشرده می باشد و دارای انعطاف و خاصیت ارتجاعی است.
بدنه ی ساخته شده این قایق از چندین دریچه باد مجزا برخوردار است و درواقع قایق را به چند قسمت تقسیم نموده که شما می بایست هر کدام از این دریچه ها را بصورت مجزا باد نمایید.هدف از این کار این است که در صورتی که محصول شما به هر دلیل اسیب دید و یا سوراخ شد، یکباره کل حجم باد قایق شما خالی نشود.و قسمت های دیگر دارای باد باشد تا بتواند قایق را روی آب بصورت شناور نگه دارد. در کنار دریچه های باد این محصول خطوط مشکی رنگی طراحی شده که حدود 10 سانتی متر طول دارند.در واقع این خطوط یک میزان سنجش جهت مقدار باد قایق می باشد که در کنار کاتالوگ محصول یک ورق پلاستیکی مشکی رنگ وجود دارد که دقیقا باید این دو خط را روی هم قرار داده و باید بر هم منطبق گردند. در صورتی که این خطوط دقیقا بر هم منطبق نشوند بیانگر این است که شما حجم باد قایق خود را کمتر و یا بیشتر از حد استاندارد شارژ نموده اید.
روی دیواره های کناره ی قایق 2 عدد جای لنسر تعبیه شده که می توانید چوب ماهیگیری خود را با خیالی آسوده در آن قرار دهید و یا از آن بعنوان پایه های نگهدارنده جهت متصل نموده سایبان استفاده نمایید.
در قسمت کف قایق یک کفی بصورت فایبرگلاس تاشو تعبیه شده که هنگام استفاده از قایق مارینر می توانید آن را مانند یک فرش در کف قایق پهن نمایید و با خیالی آسوده روی قایق خود قدم بزنید.این کفی فایبرگلاس باعث می شود کف قایق مارینر شما بصورت یکپارچه و مستحکم قرار گیرد و در صورتی که اشیا تیز و برنده در قایق خود داشته باشید هیچگونه آسیبی به قسمت کف قایق شما وارد نمی شود.
قایق بادی مارینر قابلیت های دیگری نسبت به سایر قایق های بادی دارد از جمله محل قرارگیری پارو ها روی بدنه.پایه های نگهدارنده پارو در این مدل قایق حالت چرخشی دارد و پارو هنگام چرخش در آب بهتر و راحت تر عمل می کند.در قسمت ابتدا و انتهای قایق دو دستگیره جهت حمل و جابجایی قایق تعبیه شده که می توانید از آن هنگام حمل و نقل قایق بصورت باد شده بهره ببرید. برای جابجایی قایق قبل و بعد از استفاده ، یک کیف برزنتی همراه محصول در بسته بندی قرار گرفته که می توانید قایق خود را در آن قرار دهید و با خود حمل نمایید.
قایق بادی مارینر قابلیت نصب موتور را نیز دارا می باشد.در قسمت انتهای قایق گیره های نگهدارنده ای تعبیه شده که محل قرار گیری کیت نصب موتور می باشد.درواقع شما برای نصب موتور روی قایق می بایست از یک کیت بعنوان رابط جهت نصب کردن به قایق استفاده نمایید. قایق بادی مارینر توانایی نگهداری موتور برقی و بنزینی را دارا می باشد. البته باید توجه کرد که قایق های بادی ، موتور بنزینی با قدرت 2.5 اسب بخار را بیشتر ساپورت نمی کنند و در صورتی که از موتور های سنگین تر استفاده نمایید. به مرور زمان به بدنه ی قایق شما اسیب های جدی وارد می کند و محتمل هزینه های سنگینی خواهید شد. پس نسبت به این مورد دقت کافی نمایید.


قایق بادی اینتکس مدل 68373 در دسته بندی محصولات باکیفیت قرار گرفته که از جنس PVC فشرده با الیاف شمعی مقاوم و درجه یک ساخته شده و دارای کف فایبرگلاس بوده و از طرح و رنگ جذاب و زیبایی برخوردار است. قایق بادی سه نفره مارینر در واقع با کف فایبرگلاس و بادشو تولید شده که این مدل با داشتن کف فایبر با نصب به شکل مجزا از استحکام بیشتری در قسمت کفی بهره مند است. این محصول بهترین نوع قایق بادی تولید شده برای تفریحات آبی در آب های آزاد بوده و از مقاومت بسیار بالایی نیز بهره مند است و به همین دلیل قابل استفاده در دریا، دریاچه، رودخانه، مرداب و... خواهد بود. ساختار بدنه اصلی کالا به گونه ای بوده که از چند محفظه باد برخوردار می باشد تا برای راه اندازی از چند قسمت اقدام به باد زدن کنید.

البته با توجه به استفاده از این محصول در آب های آزاد و جریان دار در صورتی که یک قسمت از بدنه نیز آسیب دید و یا باد آن خالی شد به دلیل داشتن ساختار چند تکه از غرق شدن افراد جلوگیری خواهد کرد. این محصول کاربردی با توجه به داشتن متریال بسیار مقاوم و درجه یک خود موجب شده تا تحمل وزن بالایی را فراهم سازد و همچنین از همین رو نه تنها برای تفریحات آبی و ماهیگیری بلکه برای حمل بار نیز می توان از آن استفاده کرد. لازم به ذکر است قایق بادی مارینر ویژگی های دیگری نسبت به سایر قایق های بادی داشته که شامل قرارگیری پارو ها روی بدنه و پایه های نگهدارنده پارو در این مدل قایق بوده و موجب شده پارو هنگام چرخش در آب بهتر و راحت تر عمل کند. برای جابجایی قایق قبل و بعد از استفاده، یک کیف همراه محصول در بسته بندی قرار گرفته که می توانید به راحتی قایق خود را در آن قرار داده و با خود حمل نمایید. این محصول زیبا و کاربردی را می توانید با کمترین قیمت از فروشگاه اینتکس خریداری نمایید.

قایق بادی اینتکس مدل 68373 محصولی متناسب با نیز علاقه مندان به قایقرانی می باشد و جزو قایق های تفریحی محسوب می گردد. به همین خاطر افراد می توانند به خرید آن اقدام کنند و در داخل آب های آرام مانند رودخانه و دریاچه از داشتن آن بهره مند شوند. این محصول بدنه ای بادی و محکم دارد و از استحکام زیاد برخوردار می باشد که در نتیجه می توان بر روی آن لحظات خوشی را سپری کرد. این قایق بادی اینتکس مدل مارینر می باشد که از سیستم سازگار با محیط برخوردار است و بدنه ای راحتی و نرم دارد. به همین خاطر است که می توان با خیالی آسوده نسبت به داشتن آن اقدام کرد و محصول را برای گشت و گذار های خود خریداری نمود. این محصول دارای ظرفیت سه نفره می باشد و تمامی امکانات لازم برای داشتن تفریحات آبی را خواهد داشت. به همین خاطر است که بی نیاز از سایر وسایل جانبی می توان این محصول را مورد استفاده قرار داد و از داشتن آن لذت برد. قایق بادی مد نظر بدنه ای محکم دارد و در زمان استفاده و قرار گیری طولانی مدت بر روی سطح آب دچار مشکل نمی شود. از این رو جایگزینی مناسب به جای قایق های دیگر با جنس بدنه مختلف می باشد. 

قایق بادی اینتکس مدل 68373

مواد تشکیل دهنده بدنه

همان طور که می دانید قایق ها محصولاتی هستند که بر روی سطح آب قرار می گیرند و قادر به قرار گیری افراد در داخل خود نیز می باشند. در نتیجه باید مقاومت لازم و کافی در برابر این گونه استفاده را داشته باشند و از این داشته لذت ببرند. محصول مورد نظر نیز از سری محصولات بادی و حرفه ای است که از بدنه ای با طول عمر بالا تشکیل شده است که میزان سازگاری زیادی در داخل آب ها دارد. بدنه برای قرار گیری در محیط های آبی غیر قابل نفوذ است و از ضخیم ترین رویه برخوردار می باشد. به همین خاطر است که می توان با تکیه بر این خصوصیات منحصر به فرد محصول را با خیالی آسوده سفارش داد. بدنه غیر قابل نفوذ توانایی بالایی در برابر مقابله با فشار وزن وارد بر بدنه دارد و در نتیجه می تواند سه فرد به طور همزان در داخل خود جای دهد. این محصول از سری محصولات حرفه ای می باشد که از بدنه ای با جنس وینیل با کیفیت تشکیل شده است و می توان با خیالی
اسوده نسبت به داشتن ان اقدام نمود. 

لوازم مورد نیاز قایق بادی

برای استفاده از قایق بادی نیاز به یک سری وسایل جانبی است که وجود آن ها لازم و ضروری می باشد. این وسایل می تواند در کنار محصول وجود داشته باشد و یا نیاز به خرید مجزای آن می باشد. با خرید این قایق بادی افراد می توانند به وسایل مورد نیاز برای راه اندازی و استفاده از محصول به صورت رایگان دست پیدا کنند و از داشتن آن لذت ببرند. مهم ترین گزینه برای استفاده و راه اندازی این قایق بادی وجود پمپ باد است که به صورت دستی بوده و در زمان کم بدنه بزرگ قایق بادی را راه اندازی می کند. علاوه بر این موارد پارو نیز جزو مهمی از محصول می باشد که با وجود آن مسیر حرکت مشخص می شود و افراد می توانند از قایق بادی برای حرکت گشتن استفاده کنند. پارو به صورت رایگان به خریداران داده می شود که از جنس مقاوم و محکم تشکیل شده است و می تواند بهترین موقعیت را ایجاد نماید.

خرید قایق بادی اینتکس مدل 68373

خرید قایق بادی اینتکس مارینر

بهترین قایق های بادی در فروشگاه سعید اینتکس موجود می باشند که قایق بادی اینتکس مارینر نیز جزو آن ها بوده است و می توان نسبت به خرید آن اقدام نمود.

برند
INTEX
تاییدیه گارد ساحلی امریکا
دارد
طول
297 CM
عرض
127 CM
ارتفاع
46 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.75 MM
تحمل وزن
400 KG
وزن بسته بندی
33.6 KG
برچسب تعمیرات
دارد
پمپ باد
دارد
نوع پمپ باد
دستی 68605
پارو
دارد
نوع پارو
دسته آلومینیومی
گیج تنظیم باد
دارد
طناب نجات
دارد
نشیمنگاه
دارد
کیف حمل
دارد
کیف لوازم
دارد
ظرفیت
3 نفر
محل نصب موتور
دارد
جای قلاب ماهیگیری
دارد
سایر ویژگی ها
دستگیره حمل و جابجایی و کف فایبر گلاس و سپر لاستیکی محافظ دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...