قایق بادی اینتکس 2017 مدل مارینر intex 68377

Intex 68377

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
9,620,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

قایق بادی اینتکس 2017 مدل مارینر intex 68377 مدلی پر فروش و پر طرفدار از قایق های بادی استاندارد و اورجینال می باشد که می توان به وسیله آن اوقات خوبی را تجربه کرد. این محصول بدنه ای استاندارد دارد که مشکلی از بابت استفاده کردن از آن وجود ندارد و در نتیجه می توان بدون مشکل از آن لذت برد. با خرید این قایق بادی دیگر نیازی به خرید سایر قایق ها نیست و در محیط های آبی نیازی به اجاره کردن قایق های دیگر نخواهد بود. در نتیجه افراد را بی نیاز می سازد و می تواند در طی سال های زیاد مورد استفاده قرار گیرد. بدنه محصول از جنس با کیفیت تشکیل شده است که در بخش کف لایه های زیادی دارد و می تواند مقاومت کافی در برابر استفاده در موقعیت های مختلف را داشته باشد. بخش کف در معرض حرکت آب است و در ارتباط مستقیم با محیط بیرون می باشد.

 به همین خاطر از حساسیت بالا برخوردار است و می توان سازگاری های لازم را برای این قایق بادی مهیا سازد. داشتن پارو برای تعیین حرکت محصول و ایجاد سرعت در این محصول لازم و ضروری است که به صورت رایگان می توان آن را به دست آورد. چرا که پارو به همراه محصول به خریداران داده می شود و می تواند راحتی را برای آن ها رقم بزند. اهرم نگه دارنده پارو نیز بر روی بدنه ایجاد شده است که تمامی مزیت های ممکن برای استفاده آسان از قایق بادی را مهیا می سازد. اگر تمایل به خرید قایق بادی اینتکس 2017 مدل مارینر intex 68377 دارید و قصد سفارش آن را دارید می توانید به نمایندگی اینتکس مراجعه کرده و خرید خود را نهایی نمایید.

نوعتفریحی 
طول297 سانتی متر
عرض 127 سانتی متر
ارتفاع46 سانتی متر
تحمل وزن400 کیلوگرم
جنس بدنه و رویهpvc سه لایه و وینیل 
پارودارد
پمپ باددستی سایز بزرگ 
وزن بسته بندی38 کیلوگرم


سایر ویژگی ها
دارای دو نشیمنگاه بادی
دارای طناب نجات
دارای برچسب تعمیرات
دارای اهرم ماهیگیری
دارای کیسه حمل لوازم کوچک
دارای دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...